Programma, incl. demo route is op bovenstaand adres te downloaden, in de sectie Download vind je alle informatie over dit programma o.a. over hoe te bestellen en de installatie.
Met vriendelijke groet
Frans DriveSmart 50LMT-D + Zumo 660 + Dakota 20
Ik heb gisteren dit programmaatje nog gekocht via het web. De afhandeling ervan was zonder problemen. Indien ge veel fietst op het knooppuntennetwerk zowel in Belgie als Nederland is dit een welgekomen geschenk om uw fietstochten te plannen. Het werkt perfect samen met Mapsource en met mijn GPS toestel (GPSmap 60CSX). Ook zijn de tracks (in gpx formaat) over te zetten naar oziexplorer wat in mijn ogen toch overzichtelijker mee te werken valt dan mapsource (topo Begie).
Ook ik heb digifietser aangeschaft.
Bestellen en betalen ging heel vlot, maar daarna begon de ellende.
Om het programma werkend te krijgen moet je een zgn. "fingerprint" van je systeem op sturen om een inlognaam en registratiecode te krijgen waarmee je het programma kunt gaan gebruiken.
Om deze code te krijgen heb ik diverse mailtjes moeten versturen waarop ik gewoon geen antwoord en codes kreeg.
Pas nadat ik een mail gestuurd heb waarin ik mijn geld terug wilde hebben is er iets tot leven gekomen waardoor ik ineens de codes kreeg.
Hierna werkte het. Het lukte zelfs om een extra code te krijgen voor gebruik op mijn laptop.
Nu heb ik de "onzalige" beslissing genomen om mijn pc en laptop uit te breiden met hardware, pc met een extra HD en de laptop met een extra geheugen bankje.
Na deze uitbreiding werkte op beide systemen Digifietser niet meer. Dit omdat de "fingerprint" veranderd als je iets aan je configuratie wijzigd.
Ik probeer ondertussen weer via email om nieuwe codes te krijgen tot op dit moment (in een periode van 8 dagen) 4 keer hiervoor een verzoek gedaan maar het lijkt er op dat ze, of geen email ontvangen of niet mee willen werken aan mijn verzoek.
Heb tot op heden nog geen respons van hun gehad zelfs geen bevestiging van ontvangst van email, deze optie staat wel aangevinkt in mijn mail programma.
Ik wil niet zeggen dat digifietser een slecht product is (de keer dat het werkte was het prima in orde) maar ik wil wel waarschuwen voor de zeer slechte support die deze organisatie geeft.
Ik ben bang dat ik gewoon mijn geld kwijt ben en dat ik er een niet te gebruiken programma aan heb overgehouden.
Het programma is alleen via internet te koop, contact met de leverancier kan alleen maar via het email adres.
Kreeg net de nieuwe codes binnen met een excuus dat zij ook niet begrijpen waarom mijn mail niet aankomen.
Heb geen problemen met mails naar andere personen dus ik denk niet dat het aan mijn provider ligt.
In ieder geval ben ik weer gelukkig dat ik Digifietser kan gebruiken ook in combinatie met Mapsource.
Groet
Hans
------------------------------
GPSmap 60Cx & Nuvi750T