Ik zal (zoals het hoort

Ik ben Jimmie,kom uit Wijchen,en werk bij een gemeente.
Hobby's genoeg...Vliegtuigspotten,compters,mijn honden,en sinds kort rondjes rijden met mijn gps aan de laptop...
Groeten Jim
Moeite met klinkers?maarten1951 schreef:Ik ben zelf geen spotter (althans niet van vlgt) maar aantal collega's van mij wel. Aangezien ik (bijna) dagelijks op Spl ben zie ik tientallen vliegtuigen, maar 95 % zijn dezelfde,
Maarten1951
Vakjargon Toontje.Toontje schreef:Moeite met klinkers?maarten1951 schreef:Ik ben zelf geen spotter (althans niet van vlgt) maar aantal collega's van mij wel. Aangezien ik (bijna) dagelijks op Spl ben zie ik tientallen vliegtuigen, maar 95 % zijn dezelfde,
Maarten1951
Welk vak, treinmachinist?TonH schreef:Vakjargon Toontje.
Zelf ben ik geboren in Hk, heb gewoond in Hvt en ben getrouwd in Brd, daarna verhuisd naar Etlr, werkte toen in Bd, sinds enige tijd werk en woon ik in Gn.
Hk heemskerk, Hvt Holten, Brd Barendrecht, Etlr Etten-Leur, Bd Breda++ Lex ++ schreef:Welk vak, treinmachinist?TonH schreef:Vakjargon Toontje.
Zelf ben ik geboren in Hk, heb gewoond in Hvt en ben getrouwd in Brd, daarna verhuisd naar Etlr, werkte toen in Bd, sinds enige tijd werk en woon ik in Gn.
Je maakt me nieuwsgierig, voor welke plaatsen staan die afkn?
Alleen Groningen weet ik.
N.B. nieuwsgierig bevat gierig, niet schier=bijna.
Hahaha, nee hoor geen teinmachinist, NS gebruikt weer andere verkortingen. Deze komen bij PTT (KPN) vandaan.Zwager schreef:Hk heemskerk, Hvt Holten, Brd Barendrecht, Etlr Etten-Leur, Bd Breda++ Lex ++ schreef:Welk vak, treinmachinist?TonH schreef:Vakjargon Toontje.
Je maakt me nieuwsgierig, voor welke plaatsen staan die afkn?
Alleen Groningen weet ik.
N.B. nieuwsgierig bevat gierig, niet schier=bijna.
Tenminste volgens mijn dienstregeling!
Tsja, ik vond al dat je erg snel door Nederland heen vloog. Ik ben trouwens wel mcn. Bij de ns is Hoek van Holland namelijk Hld.TonH schreef:[Hahaha, nee hoor geen teinmachinist, NS gebruikt weer andere verkortingen. Deze komen bij PTT (KPN) vandaan.![]()
![]()
Hk staat voor Hoek van Holland![]()
Hvt staat voor Hoogvliet![]()
Brd is goed, Hvt staat voor Hoogvliet, Etlr is goed, evenals Bd.![]()
![]()
Gn staat voor Groningen.![]()
Waarvan akte![]()