nieuweling in dit forum

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
hws

nieuweling in dit forum

Bericht door hws »

Ik ben nieuw hier in dit forum. Ik ben een wandelaar die al drie jaar gebruik maakt van een GPS en nu wel eens gebruik wil maken van de mogelijkheden om kaarten met routes en tracks van diverse websites op mijn GPS te krijgen. Op dit moment ben ik wat aan het klungelen met Trackmaker. Dat lijkt me wel een redelijk eenvoudig programma (voor iemand die na zijn vijftigste aan de computer en aan de GPS is gegaan)

hws

Vonne
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Re: nieuweling in dit forum

Bericht door Vonne »

hws schreef:Ik ben nieuw hier in dit forum. Ik ben een wandelaar die al drie jaar gebruik maakt van een GPS en nu wel eens gebruik wil maken van de mogelijkheden om kaarten met routes en tracks van diverse websites op mijn GPS te krijgen. Op dit moment ben ik wat aan het klungelen met Trackmaker. Dat lijkt me wel een redelijk eenvoudig programma (voor iemand die na zijn vijftigste aan de computer en aan de GPS is gegaan)
hws
Hallo HWS,
Welkom op dit forum! :D
Ook ik ben o.a. een GPS wandelaar. Ik heb hem altijd bij me em hij heeft me al de nodige keren geholpen om de weg terug te vinden.
Op het net zijn de nodige tracks te vinden maar de meeste zijn routes die aangegeven zijn met paaltjes. (volg rood/groen/blauw/geel/wit)
Als je hulp nodig hebt kan je het hier beslist vrgaen, ze hebben mij ook al heel vaak geholpen.
Veel plezier en als je een track hebt in zuid-limburgs die zonder gekleurde paaltjes te lopen is, zie ik hem wel verschijnen! :D
Dag dag
Vonne

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”