newcomer :-)

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
Seggy68

newcomer :-)

Bericht door Seggy68 »

Hooi!
Naar aanleiding van de dood van mijn Magellan GPS315 (verdronken, onvoorstelbaar hé?) go ik nu over naar Garmin legend color en -raad eens: waar is het het goedkoopste? yep...
Mijn GPS maakt deel van mijn hobby's (fietsen, trektochten, geocaching,...) uit maar ik geef ook toe dat ik mijn GPS bijna altijd me heb (in geval van... :) ).
Ik heb ook een geweldige ervaring tijdens een ontplooiing in Kabul gehad (ik ben militair in de Belgische Landmacht): mijn toestel, een goede laptop, OziExplorer en een gedetailleerde stafkaart (22 Megabyte !!) van de streek maakten het mogelijk om niet altijd langs dezelfde banen te moeten rijden en snel te kunnen reageren in geval van problemen.
Voor de rest niets speciaals te vertellen, behalve dat ik Franstalig ben, wat zeker voor een paar taalfouten zal zorgen :-) Maar is dat hier het belangrijkste?

Groetjes

maarten1951
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door maarten1951 »

bienvenu, seggy68

maarten1951
jan janssen impress/batavus florence/voordeelurenkaart/ov chipkaart/niets ontziend bestelbusje/mazda mx5

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”