Een nieuwe 2610 gebruiker stel zich voor

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
gautier
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Een nieuwe 2610 gebruiker stel zich voor

Bericht door gautier »

Vrijdag door de mist heen gebaggerd van Amstelveen naar Notter. Ik zat met 3 types in mijn maag nadat ik dit forum zo'n 5 weken had afgestruind.
Zou ik eerst info winnen en dan een dozenschuiver wakker schudden, daar was ik na 1 week surfen al op terug gekomen. Door de berichten op dit forum en de eerlijke antwoorden van met name Hans, die ik helaas niet heb kunnen ontmoeten, gaf mij veel input en vertrouwen in Garmin dat ik mijn navi daar uiteindelijk zou en moet halen. Nouja kopen natuurlijk Mijn reis is niet voor niets geweest! Ik heb mogen vaststellen dat niet alleen op dit forum alles wordt uitgelegd maar zo ook in hun winkel (al is het roken in de garage wel erg koud hoor). Jop heeft mij kundig opgevangen met de beruchte koffie en heeft letterlijk alle tijd voor mij genomen om de verschillen tussen de 3 door mij genomineerde toestellen uit te leggen. Na een poosje bleef de 2610 over om nadere info te geven. Man o man, ik wist al veel via dit forum maar zo'n uitvoerige en heldere uitleg is ongekend. Er was voor mij geen reden meer om thuis in Amstelveen de knoop door te hakken dus maar een 'spontaan' telefoontje naar moeders. Tja, ik zeg altijd 'communicatie in een relatie ' dat is gezond. Dus kwam ik nog twijfelend om 11:15 binnen, uiteindelijk om circa 17:00 reed ik op mijn K75RT navigerend naar huis. :D Ik bedank Notter voor deze leerzame en fijne dag en kom zeker nog eens buurten.
Gegroet
Walter

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”