Hierdoor ontstaat dus een stuk belasting voordeel (bijdrage autokosten aan bedrijf).
Mijn motor is een BMW R1150GS Adventure '03, die van mijn vriendin een Kawasaki ZX9R Ninja '99.
Wij wonen in Alphen aan den Rijn zij werkt dus, en ik ben zoekende.
Als hobby rijden wij regelmatig motor (ik wat vaker), en de PP wordt voor haar dus voornamelijk gebruikt in de auto en op vakantie en tripjes voor op de motor. Na voorlichting bij de GPSshop zag die GPSMAP60C er ook wel schattig uit en toen Jop vertelde dat die ook tijdens wandelingen en het moutainbiken (doen we ook regelmatig en op zomervakantie gaan de fietsen ook atlijd mee naar Oostenrijk) ook heel goed te gebruiken is, was de keus snel gemaakt. Nu het ook geregeld is met de leasemaatschappij dat dit kan worden meegenomen, hebben we die GPSMAP60C er dus een soort gratis bij. Hoe kun je jezelf rijk rekenen

Daarom dus aangemeld op dit forum. Ik zal zeker regelmatig hier op het forum kijken voor oplossingen als er zich problemen voor doen.
Ben ook lid van het GS-forum maar dan onder den naam Red-Bull (merk van de fietsen). Daar kijk ik ook veel rond maar post niet heel veel.
Scooter is de naam van een Duitse zanger( www.scootertechno.com )
Dat is wel lekkere muziek om mee over de autobahn te knallen. En ik doe er regelmatig boodschappen en koop er produkten zoals dus mijn fietsen, hifi, kleding simpelweg omdat het daar veel goedkoper is en betere voorlichting. Dus vandaar die link met onze oosterburen. De reden dat ik dus hier bij de GPSshop tot aanschaf over ga, is dus omdat ze een zeer goede voorlichting (bijna on nederlands) gaven.
O, ja wij zijn beide 38 jaren jong en hebben geen kinderen.
En wat voor lease auto ze heeft genomen, een Seat Altea 2.0 FSI Sport-up.