Hoi, ik ben Talleke

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
Talleke
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Hoi, ik ben Talleke

Bericht door Talleke »

Hoi allemaal,

Ik ben al een paar weken aan het meeblieken op het forum en omdat ik gisteravond mijn eerste topic heb geplaatst (probleempje met communicatie gps en com-poort), dacht ik: kom, laat ik me dan ook maar eens netjes voorstellen.
Ik ben dus Talleke (eigenlijk Chantal), 33 jaar, getrouwd en twee kinderen (van 8 en 6 jaar) en woonachtig in Eindhoven. Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Geko 301 (gekocht bij WayPoint) die we vooral tijdens het wandelen hier in Nederland en op vakantie in de (oostenrijkse) bergen gaan gebruiken. Binnenkort gaan we ook het geocachen uitproberen.
Al met al hoop ik veel plezier aan m'n Geko te zullen beleven!

Groetjes, Talleke :D

hamers

Re: Hoi, ik ben Talleke

Bericht door hamers »

Talleke schreef:Hoi allemaal,

Ik ben al een paar weken aan het meeblieken op het forum en omdat ik gisteravond mijn eerste topic heb geplaatst (probleempje met communicatie gps en com-poort), dacht ik: kom, laat ik me dan ook maar eens netjes voorstellen.
Ik ben dus Talleke (eigenlijk Chantal), 33 jaar, getrouwd en twee kinderen (van 8 en 6 jaar) en woonachtig in Eindhoven. Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Geko 301 (gekocht bij WayPoint) die we vooral tijdens het wandelen hier in Nederland en op vakantie in de (oostenrijkse) bergen gaan gebruiken. Binnenkort gaan we ook het geocachen uitproberen.
Al met al hoop ik veel plezier aan m'n Geko te zullen beleven!

Groetjes, Talleke :D
welkom talleke ( chantal)

leuk om een stadgenoot op deze site te zien
we hebben zelf sinds twee weken een garmin quest
a long walk with a putter

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”