ik ga er van uit dat een track en een route samenvoegen waarbij elk hun rij-eigenschappen behouden niet mogelijk is(?)
Ik heb nl volgende probleempje:
Ik heb een track aangemaakt via de knooppunter.com en die ik wil overtekenen om er zo een route van te maken zodat ik aanwijzingen heb op mijn gps tijdens het fietsen.
Ik gebruik daarvoor de garmin benelux cyclemap.
Nu heb ik het volgende voor: op de track aangemaakt via knooppunter.com heb ik een stukje dat off-road gaat.
Maar dan gaat het fout bij het willen overbruggen van dit stukje, de route wordt omgeleid tot een volgend "fietsknooppunt" en volgt daarbij de voorgebakken fietsweggetjes van de garmin benelux kaart.
Mocht het een eigen los gemaakte route zijn dan is dat geen probleem, maar het is een uitgestippelde fietstocht van een organisatie en het zou dwaas zijn om terwijl iedereen over het weggetje gaat ik een toertje rond zou doen

Mag ik er zodoende van uitgaan dat de garmin kaart niet de alle knoopunten heeft zoals deze op knooppunter gekend zijn?
Waarschijnlijk zal dit wel zo zijn.
Zou het gebruiken van de Open Fietsmap een oplossing kunnen bieden, heeft deze de volledige set knooppunten wel aan boord? Maw zou ik beter de track overtrekken via deze kaart om zo een route te bekomen?
Anders zal het de track volgen zijn (wat ook zal lukken natuurlijk).
Of is er een work-around om toch begeleiding te krijgen terwijl ik een track volg.
Oh ja, met begeleiding bedoel ik een biep signaal als ik een afslag nader(Oregon).
Alvast bedankt.