Tevens heb ik 4 keer mee gemaakt dat ik bij een boer het erf over moest rijden. Dat kan ook niet de bedoeling zijn.
In Basecamp maak ik gebruik van de onderstaande instellingen:

De route heb ik eerst gemaakt met de Onroute Motorkaart en daarna herberekent op de CN kaart. De reden is simpel. Ik heb grote problemen met onroute motorkaart i.c.m. Zumo 350
Hieronder zie je een stukje van de route. De groenblauwe lijn is de CN route. Er is ook nog een donkerblauwe lijn zichtbaar. Dit is de oorspronkelijke Motorkaart route. De Motorkaart route is met een paar muisklikken gemaakt. De CN is wel behoorlijk bijgewerkt om zo veel mogelijk de motorkaart te volgen. Het rode omcirkelde is een zandpad. Het stukje weg wat parallel loopt met het spoor (rechtsonder de rode cirkel) is wel een verharde weg en heb ik vaker gereden met de motorkaart (en zumo 550). Voor de mensen die het gebied kennen. Dit is de tunnel net buiten Nijverdal als je richting Wierden gaat.

Wanneer ik probeer om de route te verleggen van het zandpad naar de verharde weg krijg ik het onderstaande resultaat:

De combinatie Onroute motorkaart en Basecamp met de genoemde instellingen hebben me al vaker zandpaden opgeleverd.
In dezelfde route (als bijlage toegevoegd) moest ik net ten zuiden van Zenderen eerst een zandpad op, om vervolgens bij een boer het erf over te rijden om daarna, na een N-weg overgestoken te zijn, weer het zandpad op te moeten rijden. Daar werd ik even niet goed van.

Wat gaat hier allemaal mis???