In Basecamp venster met Eigenschappen ed verdwenen
-
- WayPoint relatie
In Basecamp venster met Eigenschappen ed verdwenen
Tot voorheen kon ik na het downloaden van het GPX bestand van een site op Geocaching.com in Basecamp een nieuw venster met drie tabbladen zien (Eigenschappen, Cachelogboek en Referenties) als ik dubbelklikte op het desbetreffende bestand onder Geocaches weergeven in het Gegevensfilter. Voorbeeld: Op de site Geocaching.com ben ik naar Boschplan 76 jaar GC1JR1G gegaan. Daar heb ik geklikt op GPX bestand en dat vervolgens geopend met Basecamp. In Basecamp zie ik nu onder Alle gegevens het gedownloade bestand staan. Dat selecteer ik. Vervolgens selecteer ik onder Gegevensfilter Geocaches weergeven om het bestand Boschplan 75 jaar ook in het onderste scherm te zien te krijgen. Als ik vroeger hierop dubbelklikte werd er een nieuw scherm geopend met de hiervoor beschreven drie tabbladen. Nu gebeurt dat echter niet meer. Ik weet niet wat ik verkeerd doe; waarschijnlijk een kleinigheid. Ik ben premium lid. Wie heeft de oplossing?
- Bijlagen
-
- Basecamp.JPG (39.83 KiB) 1204 keer bekeken
- Scheurneus
- Locatie: Leusden, bij u thuis (Privé les) of op afstand (GPS Helpdesk)
- Contacteer:
Re: In Basecamp venster met Eigenschappen ed verdwenen
Eigenschappen venster ergens aan de zijkant/onderkant verschoven/verstopt?
Marco 
Meridian Platinum, GPS[map]60, 62st, Dakota20, Edge 605, 800, 3de Zumo660, Rider3, Montana 650, I-gotU GT-120
Zie ook mijn eigen kennisforum.

Meridian Platinum, GPS[map]60, 62st, Dakota20, Edge 605, 800, 3de Zumo660, Rider3, Montana 650, I-gotU GT-120
Zie ook mijn eigen kennisforum.
-
- WayPoint relatie
Re: In Basecamp venster met Eigenschappen ed verdwenen
Scheurneus,
Ja, dat is inderdaad juist. Ik heb het nu weer te voorschijn kunnen halen. Bedankt voor het advies.
Ja, dat is inderdaad juist. Ik heb het nu weer te voorschijn kunnen halen. Bedankt voor het advies.