Mijn vraag sluit aan bij het onderwerp waypoint in bestaande route opnemen, maar heeft een iets andere alegmenere toepassing.
Wat ik wil ik het volgende:
In Garmin basecamp en op mijn Garmin Dakota heb ik een een aantal persoonlijke waypoints aangemaakt zoals de bergtoppen op die route, de start en eindpunten van een (strava) interval segment, pauzepunt / restaurant op de route enzovoort.
Hat probleem is dat al deze (veel tijd vergende) in Garmin aangemaakte waypoints wel op de garmin (kaart) worden weergegeven, maar niet als ik hetzelfde GPX bestand open in een andere GPS apparaat zoals bv mijn mobiele telefoon of google earth. Dan wordt enkel de gps route weergegeven zonder de in Garmin aangemaakte waypoints helaas
Het lijkt er op dat de waypoints die met Garmin basecamp of op het apparaat zelf worden aangemaakt helaas niet aan het GPX route bestand zelf worden toegevoegd , maar enkel op de garmin kaart worden weergegeven los van het gpx route bestand.
U snapt dat ik graag zie dat mijn in garmin aangemaakte waypoints kunnen worden toegevoegd aan het .gpx routebestand zodat deze waypoints ook worden weergegeven als de gpx route wordt geladen in een ander apparaat dan garmin met een andere kaart bv de mobiele telefoon?
Bvd voor de hulp bij hey oplossen van dit garmin probleem.
De vraag is dan ook:
Wie weet er een manier om de in Garmin (Basecamp) gemaakte Waypoint toe te voegen aan het .GPX routebestand zodat deze ook in andere gps apparaten als de mobiele telefoon kan worden weergegeven of op wanneer het gpx bestand wordt geopend in bv google earth ipv garmin basecamp?