probleem:ik maak bv een routje van 6 routepunten met de routeknop,ok basecamp maakt dat routje.Nu wil ik bv tussen routepunt 2 en 3 een nieuw routepunt toevoegen,ik klik op de knop met het potloodje (invoegen)en ga over de route tussen punt 2 en 3,er verschijnt en donkere rechte streep,tot nu toe alles normaal.Nu klik ik met de linkermuisknop op de route tussen 2 en 3,normaal zou het elastiekje moeten verschijnen!.....niets of toch wel vanuit punt 2 verschijnt een potloodje dat een nieuw routepunt wil plaatsen.......maar het elastiekje dat je naar alle kanten kan bewegen.....noppens!
Wanneer ik de knop routepunt verplaatsen gebruik en niet routepunt invoegen dan verschijnt het elastiekje wel zonder probleem.Ik heb al uren zitten proberen,Basecamp gedesinstalleerd en terug geinstalleerd,zelfde probleem.Kan er een goede ziel mij helpen?
Iedere vorm van raad .tip of truc zal uitermate geapprecieerd worden.
Groeten ronrt
Probleem Routepunten invoegen in Basecamp
Re: Probleem Routepunten invoegen in Basecamp
Deze filmpjes van Hans vind ik wel duidelijk. Dan zie je ook ook hij tobt in het begin.
http://forum.gps.nl/viewtopic.php?f=110 ... 93#p338693
Wanneer je op die rechte streep klikt krijg je het elastiekje
Egbert
http://forum.gps.nl/viewtopic.php?f=110 ... 93#p338693
Wanneer je op die rechte streep klikt krijg je het elastiekje
Egbert
Etrex Vista HCX, Etrex 30, Touch 35, GPSMAP65s op de Flyer T14 HighSpeed - Contributor Openstreetmap
Je hoeft niet eens op de rechte streep te klikken. Zolang de zwarte lijn in beeld is kun je op elke plek klikken en komt het elastiekje te voorschijn.
Wil het invoegen van een via-punt in BC niet lukken, knip dan de route in BC en plak hem in Garmin MapSource. Hier kun je gewoon op een plek tussen twee via-punten klikken en kun je een via-punt invoegen. Daarna knip of kopieer je de route weer in MS en plakt hem weer in BC. Wel even een omweg maar de route is wel aangepast
Wil het invoegen van een via-punt in BC niet lukken, knip dan de route in BC en plak hem in Garmin MapSource. Hier kun je gewoon op een plek tussen twee via-punten klikken en kun je een via-punt invoegen. Daarna knip of kopieer je de route weer in MS en plakt hem weer in BC. Wel even een omweg maar de route is wel aangepast
sf-ftd
Zumo 550/Oregon 450t/Nuvi1340/Blaupunkt Travelpilot FX
CN2015.20/Onroute Fiets+Wandelkaart/ Onroute Motorkaart BNL-DACH-FIEP
Diverse OpenStreetMap-kaarten
Zumo 550/Oregon 450t/Nuvi1340/Blaupunkt Travelpilot FX
CN2015.20/Onroute Fiets+Wandelkaart/ Onroute Motorkaart BNL-DACH-FIEP
Diverse OpenStreetMap-kaarten
Ik mag al klikken op de donkere streep of naast de streep of op de route geen elastiekje!Wat er gebeurt,ik krijg een "éénbenig" elastiekje (geen tweebenig)net hetzelde dan wanneer je stapsgewijs de route etappe per etappe aan het
opbouwen bent.Heel vreemd want alles ging perfekt!Alvast bedankt weet iemand meer?
opbouwen bent.Heel vreemd want alles ging perfekt!Alvast bedankt weet iemand meer?
- Léon Franssen
- WayPoint relatie
Kijk eens of je punt niet dubbel staat, want dan gaat hij naar hetzelfde punt en heb je een éénbenig draadje.
Groetjes Léon
Groetjes Léon
BMWR1100RT - SPIII - SP2720 - SP2820 - Colorado 300 - Zumo 350LM - OMK 5.15 - Edge 1030
Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk.
Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk.
Hi,
Heb dit ook soms voor.
Volgende helpt wel:
- kies voor verplaatsen op het menu
- sleep een way-point in de nabijheid van waar je een wijziging wilt een beetje verder
- kies op menu voor tussenvoegen waypoint
- als je nu tussen de 2 waypoints de rechte lijn klikt zou je het elastiekje met 2 benen moeten krijgen
Succes!
Gr
Luc
Heb dit ook soms voor.
Volgende helpt wel:
- kies voor verplaatsen op het menu
- sleep een way-point in de nabijheid van waar je een wijziging wilt een beetje verder
- kies op menu voor tussenvoegen waypoint
- als je nu tussen de 2 waypoints de rechte lijn klikt zou je het elastiekje met 2 benen moeten krijgen
Succes!
Gr
Luc
Moto Guzzi v100 Mandello S - Zumo XT - Cardo Scala Rider Freecom 4+
- Frank
- WayPoint relatie
Update:
Ik heb via PB (wel via een ander forum) en later mail contact gehad met de topic starter. Probleem was op mijn PC niet te reproduceren. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met resolutie scherm/PC/videokaart, maar zonder 'onderzoek ter plekke' is dat nauwelijks te achterhalen. Belangrijkste is dat het wel 'werkt', dwz routepunten kunnen worden toegevoegd en de route wordt overeenkomstig aangepast. Lijkt dus een puur cosmetisch issue te zijn, waar de TS mee lijkt te kunnen leven.
Ik heb via PB (wel via een ander forum) en later mail contact gehad met de topic starter. Probleem was op mijn PC niet te reproduceren. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met resolutie scherm/PC/videokaart, maar zonder 'onderzoek ter plekke' is dat nauwelijks te achterhalen. Belangrijkste is dat het wel 'werkt', dwz routepunten kunnen worden toegevoegd en de route wordt overeenkomstig aangepast. Lijkt dus een puur cosmetisch issue te zijn, waar de TS mee lijkt te kunnen leven.
Groeten,
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ