kan je de GPS op een Ipad aansluiten en de routes overzetten
of ben ik nog wat te vroeg voor deze app op de Ipad
is beter van een Ipad mee te nemen dan een laptop he

Ik geloof niet dat er een Basecamp uitvoering is voor de Ipad. Ik geloof ook niet dat je er iets aan zult hebben, volgens mij heeft een I-ding geen USB uitgang.dannyken schreef:iemand ervaring met basecamp voor Ipad?
kan je de GPS op een Ipad aansluiten en de routes overzetten
of ben ik nog wat te vroeg voor deze app op de Ipad
is beter van een Ipad mee te nemen dan een laptop he
Met de nieuwste generatie toestellen is het in principe mogelijk routes over te zetten via iphone/ipad. Werkt via Bluetooth en laat zien dat we nog wel wat ontwikkelingen te verwachten hebben op dat vlak. Het overzetten van die routes vind ik zelf wat minder spannend; maar ik kijk ongeduldig uit naar het moment waarop we op de ipad/tablet routes kunnen gaan plannen. Naar mijn idee een kwestie van (lange) tijd..dannyken schreef:ja dat is wel waar, misschien is dat wel gemakelijker dan een Ipad..
zag al die kids hier mee rond lopen en dacht "zou basecamp hier ook op daaien"
ben inderdaad wat vroeg er mee![]()
Hans Vaessen schreef:
Ga even naar de Kroeg,is praatje pot over verschenen.De tijd dringt al..Met de nieuwste generatie toestellen is het in principe mogelijk routes over te zetten via iphone/ipad. Werkt via Bluetooth en laat zien dat we nog wel wat ontwikkelingen te verwachten hebben op dat vlak. Naar mijn idee een kwestie van (lange) tijd..
Hans Vaessen schreef:maar ik kijk ongeduldig uit naar het moment waarop we op de ipad/tablet routes kunnen gaan plannen. Naar mijn idee een kwestie van (lange) tijd..