Hoi,
Ben inmiddels gewend aan BaseCamp en zie de voordelen er van in. Er is echter een klein minpuntje of iets wat ik nog niet weet. Hoe kun je, als je op PC een route aan het maken bent, de route eenvoudig verleggen.
In Mapsource kon je dan dubbelklikken op de route en de route werd een soort elalstiekje aan de cursor, tussen de twee waypoints in. Vervolgens kon je door ergens op de kaart te klikken, de route daar langs laten gaan waar je klikte.
Hoe doe je dit, of iets vergelijkbaars in BaseCamp.
Nu maak ik dan een waypoint, kopieer die naar de route. Vervolgens moet je dan het punt tussen de twee juiste punten in zetten in een steeds langer wordende lijst. Onhandig, veel werk en des te meer Waypoints je er bij creeert op deze manier, des te lastiger het wordt.
Groetjes,
Jack
route verleggen op scherm
- QuattroFrits
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Re: route verleggen op scherm
Bovenaan, het icoontje met het potloodje en de + of bij "gereedschappen" en dan "invoegen".
Met een GPS geen stress en zonder GPS vergaat de wereld ook niet.
Virb XE + Zumo XT + Nuvi 2599 LMT-D + Schuberth C4 Pro met SC1A + Dashcam 67W.
Virb XE + Zumo XT + Nuvi 2599 LMT-D + Schuberth C4 Pro met SC1A + Dashcam 67W.
- Frank
- WayPoint relatie
Op Youtube staan een aantal zeer instructieve filmpjes voor Mapsource gebruikers die naar Basecamp willen overstappen. Deel 1:http://www.youtube.com/watch?v=idTqAosa034. DIt is wel gemaakt met een oude versie van Basecamp, maar het principe is gelijk gebleven.
Ook op dit forum staan veel interessante topics voor overstappers, even de zoekfunctie gebruiken....
Ook op dit forum staan veel interessante topics voor overstappers, even de zoekfunctie gebruiken....
Groeten,
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ
Thanks,QuattroFrits schreef:Bovenaan, het icoontje met het potloodje en de + of bij "gereedschappen" en dan "invoegen".
Dit is wat ik zocht.
Groetjes,
Jack