CN Europe NTU 2014.40 blijft vergrendeld op computer
-
CN Europe NTU 2014.40 blijft vergrendeld op computer
Ik heb een aantal dagen geleden een nieuwe installatie gedaan van windows (8) en wou de CN Europe NTU 2014.40 map van mijn Zumo 340LM terug lokaal op mijn computer installeren. Het installeren op zich lukt (via garmin express, cfr. http://www.mywaypoint.nl/page/faq/artikel/316), maar basecamp blijft met de melding komen dat de kaart nog vergrendeld is. Ik heb via mijn garmin de sleutels van mijn Zumo geïnstalleerd en vind deze ook onder kaartbeheer terug in basecamp. Desondanks blijft basecamp zeggen dat de kaart vergrendeld is en ik zie ook bij de keys in kaartbeheer staan dat de kaart/regio voor de sleutel niet geïnstalleerd is. Iemand een idee wat er misloopt?
Re: CN Europe NTU 2014.40 blijft vergrendeld op computer
Probeer het programma Javawa GMTK eens, te downloaden op http://www.javawa.nl/gmtk.html
Dit programma kan de ontgrendelcode van je gps weer op je pc zetten.
Dit programma kan de ontgrendelcode van je gps weer op je pc zetten.
sf-ftd
Zumo 550/Oregon 450t/Nuvi1340/Blaupunkt Travelpilot FX
CN2015.20/Onroute Fiets+Wandelkaart/ Onroute Motorkaart BNL-DACH-FIEP
Diverse OpenStreetMap-kaarten
Zumo 550/Oregon 450t/Nuvi1340/Blaupunkt Travelpilot FX
CN2015.20/Onroute Fiets+Wandelkaart/ Onroute Motorkaart BNL-DACH-FIEP
Diverse OpenStreetMap-kaarten
Zeker dat je de CN Europe NTU 2014.40 versie op je pc hebt en niet de CN Europe NT 2014.40 versie?
Heb nl. hetzelfde probleem na update naar 2014.40. Op de Zumo gaat alles goed maar op de pc krijg ik steeds de vergrendelde NT versie en niet de update naar de NTU versie (die met de 340LM niet vergrendeld zou mogen zijn).
Volgens mij zijn ze bij Garmin een beetje aan het knoeien.
Heb nl. hetzelfde probleem na update naar 2014.40. Op de Zumo gaat alles goed maar op de pc krijg ik steeds de vergrendelde NT versie en niet de update naar de NTU versie (die met de 340LM niet vergrendeld zou mogen zijn).
Volgens mij zijn ze bij Garmin een beetje aan het knoeien.
Zumo 340 en 350LM voor de motor (Triumph Bonneville T100 JPS black, Tiger 800ABS, Street Triple) - Oregon 450 wandelen - 1x 60CSx retour, 2x in de kast - Oregon 300 in de vuilbak. Triumph 1200 XTR met Zumo XT2.
-
Zag in dit topic (http://forum.gps.nl/viewtopic.php?f=109&t=42998) daarnet ook dat er blijkbaar wat problemen zijn momenteel. Deze avond de versies eens vergelijken.
Zelfde probleem hier... Ik ben aan het overgaan van een PC met Windows naar een Linux laptop met een virtual machine waar Windows op draait.
Als ik via Garmin Express de kaart van mijn 3598 op de 'PC' installeer krijg ik de NT versie en niet de NTU versie. De NT versie is dan gelocked.
Als ik via Garmin Express de kaart van mijn 3598 op de 'PC' installeer krijg ik de NT versie en niet de NTU versie. De NT versie is dan gelocked.
- Frank
- WayPoint relatie
Het zoveelste draadje over dit onderwerp.... Inmiddels is het op dit forum algemeen bekend dat Garmin een probleem heeft met de laatste versie van Garmin Express, die de verkeerde kaartformats overstuurt. Laten we ermee stoppen om dit steeds opnieuw te melden. Garmin moet er inmiddels van op de hoogte zijn, ik vertrouw erop dat Waypoint ons op dit forum informeert als het probleem opgelost is.
Groeten,
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ