Fietskaart officiëel aangeschaft zoals alle andere kaarten bij WP in Vessum dus geen illegale zooi

Op het forum werd me hier verteld dat ik sowieso een 2e vergrendelingscode via OnRoute kon aanvragen. Ergens is er hier ook verteld dat het overbrengen van deze fietskaart geen probleem zou zijn. Zal de post even opzoeken. Inmiddels ook de 2e ontgrendelingscode gegenereerd maar dat was nadat ik de fietskaart er op had gezet. Ben het even kwijt op welke manier ik er die nu op heb gekregen omdat ik op dit moment met zoveel dingen bezig ben. Mapinstall, MS of toch via BC ik weet het even niet meer. Vraag is nu dus nog, hoe ik de MTK erbij zet zonder de fietskaart en CN te vernaggelen. Zoals ik nu hoor zou dat via BC en mapistall geen probleem mogen zijn.
PS. Waarom de fietskaart er dan toch op staat is voor jullie misschien een nieuwe uitdaging om dat uit te zoeken

. Dus niks illegaals, staat geregistreerd in het systeem
Edit: Voor de duidelijkheid toch nog maar deze printscreens erbij, kan misschien bijdragen tot de oplossing

MTK is dus ontgrendeld maar Mapinstall ziet deze niet als ik deze naar de Zumo wil overbrengen.
Bij aanpassen in Mapinstall worden alleen de CN + fietskaart weergegeven.

- ScreenShot004.jpg (66.26 KiB) 4673 keer bekeken

- ScreenShot005.jpg (21.7 KiB) 4673 keer bekeken

- ScreenShot006.jpg (45.68 KiB) 4673 keer bekeken
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Garmin ZUMO 550 - Garmin Edge Touring - Scala Rider Q1
In gebruik: Garmin Edge Explorer - Garmin ZUMO 590 - Cardo Freecom 4