Ik wil graag mijn volledige verzameling met submappen uit bibliotheek in Basecamp naar mijn nieuwe navigator overzetten.
Als ik dat per submap doe, wordt de categorie niet meegenomen bij de diverse waypoints.
Bijv. submap LPG IBERIE met daarin 20 punten wordt ingelezen in camper 760, maar de categorienaam LPG IBERIE staat niet bij de punten.
Hoe krijg ik dat wel voor elkaar, zonder alle submappen met punten handmatig van de juiste categorie te moeten voorzien?
Met dank,
Joop
Delphin Performance T700, Camper760 (nadat SP2720 de geest gaf)
Ik vraag me af wat je nou precies wil?
Alle routes en tracks die in Basecamp staan in je navigatiesysteem..... (nou, ik niet)
Of wil je punten die benzinestations, campings en andere interessante punten in je navigatiesysteem? Dan moet je eens op zoek naar de mogelijkheid om GPI-bestanden te maken.
Dat is te doen met RTWtool van JaVaWa.
Mocht ik verkeerd gokken, probeer dan eens duidelijker uit te leggen wat je nou precies naar je navigatiesysteem te sturen. Routes, tracks, waypoints of misschien nog iets anders?
Groeten, RonalT
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
Sorry voor de onduidelijkheid.
Op mijn oude systeem sp2720 heb ik allerlei waypoints in verschillende rubrieken staan. Deze staan ook j in Basecamp.
Hoe krijg ik deze waypoints netjes in de bijhorende rubrieken naar mijn nieuwe navigator Camper760
Normaal overzetten vanuit de bibliotheek van Basecamp geeft wel de waypoints maar zonder rubrieken (mapjes). Dat betekent dus handmatig alle waypoints ophalen en in de juiste rubriek zetten. Dat moet toch makkelijker kunnen!
Joop
Bijwerken naar BaseCamp 4.3.3 en daarin voor je waypoints de categorieën aanbrengen, de oude methode van lijstnamen is daarin veranderd naar echte categorieën zoals die ook in MapSource beschikbaar waren.
BaseCamp 4.3.? vereist wel een Windows Vista of nieuwere computer (of Mac OSX 10.8 en hoger).
Marco
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.
Ik ben ws een oen, maar begrijp het niet. In Basecamp 4.3.3 heb ik mijn bibliotheek, mijn verzameling en daarin een aantal mappen met waypoints, zoals bijv. camperplaatsen, service, spaanse costas, e.d.
Ik zie mijn apparaat Camper760 in Basecamp en kan gegevens naar de internal storage of naar de memorycard sturen. Als ik daarna de Camper760 loskoppel, en kies voor waarheen, opgeslagen krijg ik alle punten te zien maar niet in de bijbehorende mappen. Alles staat nu in Alle opgeslagen plaatsen
Wat vergeet ik te doen??
Joop
Begin eens met 1 waypoint en open die, dan zie je een tabblad categorie, maak daar een naam in.
Die zal dan in de betreffende categore in de nuvi worden getoond.
Ga nu meerdere waypoints selecteren via de ctrl of shift en muis klik selecties. Op een selectie wijzen en dan de rechtermuisknop, nu kun je van meerdere waypoints in 1 keer de eigenschappen wijzingen c.q. aanvullen. Doe dit dus alleen voro de categorie en sluit daarna dit venster.
Controleer de waypoints, als het goed is zijn de net aangepaste waypoints allemaal voorzien van de dezelfde categorie.
Verzend ze naar de nuvi.
Marco
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.