Ik weet niet of ik deze vraag in het goede forum stel. Zo niet, verplaats het bericht gerust.
Kan iemand mij vertellen aan welke eisen een kaart moet voldoen om er een avontuur mee te maken dat je kunt afspelen in Basecamp?
Het lijkt erop dat bijna geen van mijn kaarten dit aankan. Ook kaarten met voldoende hoogte-informatie voor een 3D-view in Basecamp willen geen avontuur maken. Als ik een avontuur wil afspelen, schakelt Basecamp over naar de City Navigator-kaart.
Eisen aan kaart voor adventure
Re: Eisen aan kaart voor adventure
Wat voor avontuur is het wat je wilt afspelen ?
Een eigen gemaakte of een avontuur wat je via de Garminsite hebt binnengehaald. Zo ja geef anders eens een link van het avontuur.
Zit net wat fietsroutes te maken in Basecamp in Berlijn met de OFM Benelux+Duitsland. Heb wat Avonturen binnengehaald in Berlijn. Die worden gelijk afgespeeld in de kaart die ik actief heb (OFM). Ook al kies ik een andere kaart (Topo of CN) geen probleem.
Als je een avontuur maakt kies je toch een track. Dat is kaart onafhankelijk.
Een eigen gemaakte of een avontuur wat je via de Garminsite hebt binnengehaald. Zo ja geef anders eens een link van het avontuur.
Zit net wat fietsroutes te maken in Basecamp in Berlijn met de OFM Benelux+Duitsland. Heb wat Avonturen binnengehaald in Berlijn. Die worden gelijk afgespeeld in de kaart die ik actief heb (OFM). Ook al kies ik een andere kaart (Topo of CN) geen probleem.
Als je een avontuur maakt kies je toch een track. Dat is kaart onafhankelijk.
Re: Eisen aan kaart voor adventure
Kees, dank je. Ik heb het net met de OFM-kaart gedaan en daarmee werkt het inderdaad.
Het gaat om een avontuur dat ik zelf maak. Wat ik doe is het volgende:
- Ik selecteer een kaart (in dit geval Oostenrijk v2)
- Maak op die kaart een (willekeurige) track
- Kies Avonturen -> Garmin avontuur maken
- Ik vul de verplichte velden in (naam, activiteit, etc.)
- Druk op voltooien
- Vervolgens druk ik in het volgende scherm op Afspelen
En nu... doet hij het wel. Uiterst vaag... Geen idee waarom nu wel.
Je moet het oog van de meester hebben! Mocht hij het opeens niet meer doen, dan meld ik me weer. Met screenshots om exact te laten zien wat ik gedaan heb.
Het gaat om een avontuur dat ik zelf maak. Wat ik doe is het volgende:
- Ik selecteer een kaart (in dit geval Oostenrijk v2)
- Maak op die kaart een (willekeurige) track
- Kies Avonturen -> Garmin avontuur maken
- Ik vul de verplichte velden in (naam, activiteit, etc.)
- Druk op voltooien
- Vervolgens druk ik in het volgende scherm op Afspelen
En nu... doet hij het wel. Uiterst vaag... Geen idee waarom nu wel.
Je moet het oog van de meester hebben! Mocht hij het opeens niet meer doen, dan meld ik me weer. Met screenshots om exact te laten zien wat ik gedaan heb.