Het is heel simpel op te lossen.
Even inzoomen tot 30 meter en dan een onaangekondigd tussenpunt toevoegen precies op de Splitsing waar je de Gartenweg op wilt en klaar is Kees.
In voorkomende gevallen blijkt dat bij het zetten van een onaangekondigd tussenpunt op een kruising of splitsing Basecamp opeens "luistert" naar de gebruiker en de bedoelde weg pakt. Let wel op, want het kan zijn dat je daar niet linksaf mag.
Als je wijst wijzen er drie vingers terug!!
FJR 1300 Midnight Black 2009 met Zumo XT en Peter57 steun boven de tellers en SENA 10U Shoei helmset.
Ik vind het altijd jammer dat Duitsland weinig Streetview kent. Want dan had je meer kunnen zien.
Ik google maps werkt het ook niet lekker en de 'wegen' zien er ook niet allemaal als weg uit.
De Gartenstrasse sluit via een lang stuk parallel weg aan op de B53. Als ik op dat stuk parallelle weg een waypoint wil zetten krijg ik een soort 'glitch' te zien. Dit lijkt er mij op te duiden dat deze parallel weg niet routeerbaar is.
Maar als ik een waypoint zet bij de parkeerplaats dan routeert hij ineens wel.
Weinig instellingen, alleen zandwegen vermijden staat bij mij aan. Let op, het is mogelijk dat je er niet in kan rijden.
Groeten, RonalT
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
RonalT schreef: alleen zandwegen vermijden staat bij mij aan.
Met welke BaseCamp versie werk jij?
Of te wel het is veel beter om de exacte namen in BaseCamp aan te houden, want dit vind een beginner die meeleest namelijk helemaal nooit terug. De letterlijke tekst dient er dan te staan (onverharde wegen).
Marco
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.
Denk dat je gelijk hebt. Dat weggetje loopt parallel aan de B253 en buigt keurig om de "P"heen.
Zie ook printscreen uit Freizeitkarte DE
B253.jpg (208.65 KiB) 2404 keer bekeken
Erik
Onderweg met de BMW R1300GS, +Garmin Zumo XT, of Chigee AIO-5 of BMW CRN of Rider 40 plus Sena SRL2. Verder: 2e XT, 550, 660 & 2x590, Montana 610/650, VIRB Elite en VIRB X, eTrex Touch 25 en een Epix.
Zet alleen een via-punt op een kruising als als het echt neit anders kan.
Maar ja, in de theorie van nooit een punt op een kruising plaatsen blijkt Garmin (ook al bij MapSource) toch ook een speciale techniek toe te passen dat een via-punt op een kruising eigenlijk standaard is en niet word omgeroepen. Tenminste dat is wat ik er van merk..
Doe je een track naar route conversie in BaseCamp dan staan de meeste viapunten zelfs op de kruising en dat is in zo'n conversie ook het meest logische in de programmering, zoeken naar hoeken en daat een via-punt plaatsen.
Marco
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.