Na een aantal jaren met een routerol rondgereden te hebben, werd het toch tijd voor een 2610.
Mijn naam is Kars, ik kom uit Veendam.
Ik hoop hier onder andere te weten te komen of weggetjes ondanks andere berichten van mapsource toch doorlopen!
Ik ga de 2610 vooral gebruiken om routes te rijden en mapsource om ze (onder andere voor de vfr club en de mtcveendam en omstreken) uit te zetten.
YEAH! ook ik heb nu een 2610
YEAH! ook ik heb nu een 2610
garmin 2610 op RODE vfr vtec en zumo 660 op dezelfde motor.
Op het rechte stuk kan iedereen te hard. Het gaat om de bochten!
Op het rechte stuk kan iedereen te hard. Het gaat om de bochten!
Welkom op het forum en gefelictiteerd met jouw aanschaf!
Of de weggetjes doorlopen????? Nou.. Wanneer je kleine wegen selecteert van A naar B en je moet zo nodig, zoals ik dus bij mijn Ardennenroute deed, de route verplaatsen naar wat 'groenere' gedeeltes, dan kom je op zulke kleine weggetjes waar menig offroad rijder van zal gaan kwijlen. Ik met m'n K75RT zat meer met geknepen bilspieren.
M.a.w. de wegen die MS aangeeft lopen gewoon door op je 2610
Of de weggetjes doorlopen????? Nou.. Wanneer je kleine wegen selecteert van A naar B en je moet zo nodig, zoals ik dus bij mijn Ardennenroute deed, de route verplaatsen naar wat 'groenere' gedeeltes, dan kom je op zulke kleine weggetjes waar menig offroad rijder van zal gaan kwijlen. Ik met m'n K75RT zat meer met geknepen bilspieren.
M.a.w. de wegen die MS aangeeft lopen gewoon door op je 2610
Hartelijke groet,
Walter
Ik rij nu op een XT660Z Tenere en mijn Zumo 550 (Gizmo) gaat met mij mee
Walter
Ik rij nu op een XT660Z Tenere en mijn Zumo 550 (Gizmo) gaat met mij mee