lijst van pc naar pc kopieeren

De opvolger van Mapsource
Plaats reactie
Dreeas

lijst van pc naar pc kopieeren

Bericht door Dreeas »

Hallo,

Wat mij nog niet lukt is om een gegevenslijst over te zetten van mijn thuis pc naar mijn notebook om onderweg routes te laden. Dan hoef ik niet alle routes in de Zumo 390 te zetten. De mapsource manier was mij duidelijk maar in basecamp gaat dit blijkbaar anders.

wpee
Contacteer:

Re: lijst van pc naar pc kopieeren

Bericht door wpee »

in BC, klik 1 x bovenaan op mijn verzameling.
Dan onder bestand -> exporteren.
op usb stick zetten en op je laptop weer importeren
gr. Wim.
Garmin Quest -> Zumo 350 -> Zumo 590-595 -> Zumo XT + Scala Rider Q1

tencats
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Bericht door tencats »

Als ik klaar ben met de routes op de pc en ik wil alles vóór vertrek op m'n notebook zetten, dan maak ik in BaseCamp een backup via het menu "Bestand" van de bibliotheek naar een USB-stick.
Deze gaat daarna in het notebook en nadat ik BaseCamp op hetzelfde notebook heb opgestart ga ik wederom naar het menu "Bestand" maar kies nu voor "herstellen" en kies uiteraard het bestand op de USB-stick.

Let wel, dit vervangt de totale bibliotheek van de bibliotheek op het notebook, maar ik veronderstel dat dit geen probleem is. Een halve bibliotheek op deze wijze overhevelen is jammer genoeg niet mogelijk. Dan rest alleen de hierboven geschetste methode.
Erik
Onderweg met de BMW R1300GS, +Garmin Zumo XT, of Chigee AIO-5 of BMW CRN of Rider 40 plus Sena SRL2. Verder: 2e XT, 550, 660 & 2x590, Montana 610/650, VIRB Elite en VIRB X, eTrex Touch 25 en een Epix.

RonalT
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Bericht door RonalT »

Je zou ook de routes die je tijdens de vakantie nodig heb in de cloud van Basecamp kunnen zetten. Dan kan je als je een WiFi verbinding heb bij alles wat je in die cloudopslag hebt staan.
Dat is helemaal onderaan in de linkse window te zien.
Groeten, RonalT

Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!

SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Basecamp voor Windows”