kan BC niet installeren

De opvolger van Mapsource
Plaats reactie
blackball147

kan BC niet installeren

Bericht door blackball147 »

hallo iedereen,

ik heb het volgende probleem:

omdat mijn HD van mijn laptop vrij vol kwam te staan, heb ik even bij software gekeken wat er allemaal stond dat eventueel mag verwijderd worden en daar vond ik 2 oude kaartversies ( 2014.40 en 2015.20, samen goed voor 8 gig ) terug. de 2015.40 stond er natuurlijk ook tussen. via 'verwijderen' heb ik deze 2 versies verwijderd, maar nu kan ik BC niet meer openen ( kan het niet meer terugvinden wanneer ik het icoontje klik ).

uiteindelijk dan maar besloten om BC op dezelfde manier als de kaartversies te verwijderen en nu heb ik via de garmin website de installatie file gedownload ( https://www8.garmin.com/support/downloa ... sp?id=4435 ).

wanneer ik deze file aanklik begint deze met installeren tot ik een venster te zien krijg ' de wizard installatie installeer basecamp. dit kan enkele minuten duren'. en verder gebeurt er niks meer. het venster kan ook zonder problemen worden weggeklikt. heb het nu verschillende keren geprobeerd, en nu intussen staat dat vernster er al ruim 30 min, dus er gebeurt werkelijk niks.

aangezien BC al op mijn pc heeft gestaan, begrijp ik niet waarom er niets wordt geinstalleerd.

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Erik
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Re: kan BC niet installeren

Bericht door Erik »

systeemherstel naar een herstelpunt geprobeerd?
Groeten
Erik BMW K met StreetPilot IIIdeluxe => 2610 => 2720 => 2820 => Zumo 660; nüvi 2595LM: eTrex Legend HCx met OpenFietsMap; Garmin vívofit; SRC op Schuberth C3 PRO

blackball147

Nee, het is toch niet logisch dat het niet kan of wil installeren. Er is voor zover ik weet niks veranderd aan de configuratie van mijn pc.

RonalT
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Bericht door RonalT »

Omdat je niet alles 'verwijderd' hebt. Er blijven in registers sporen achter.
Er zijn betere manieren om kaarten te verwijderen (JaVaWa GMTK) en betere manieren om programma's te verwijderen (Revo Uninstaller bv.)
Groeten, RonalT

Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!

SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets

blackball147

Ik gebruik CCcleaner om achteraf nog alles te verwijderen als er nog iets zou zijn, maar evengoed geen soelaas. Javawa heb ik ook. Eventueel ook eens langs die weg ook eens kijken. Ben nu op mijn werk, zal iets voor morgen worden.

blackball147

het is uiteindelijk gelukt.

via garmin express heb ik eerst de nieuwe kaartversie ( 2016.10) op de zumo geinstalleerd, en daarna ook dezelfde kaart op de pc zelf laten installeren, en daarmee is gelijk BC ook terug geinstalleerd met de laatste kaartversie.

daarna via javawa een volledige backup gemaakt van de zumo, dus nu zit ik terug safe.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Basecamp voor Windows”