Deze heeft me al meerdere avonden gekost

Het probleem:
- wanneer ik een (originele) route laad (de routepunten) in mijn GPS62, via BaseCamp, kan ik de route prima opstarten, de route wordt berekend tussen de ingelezen punten en wordt compleet geselecteerd inclusief aanrijd route.
- in de route zitten echter een paar foutjes (verkeerde weghelft), zodat de route na berekening in de GPS62 niet helemaal correct is.
- ik corrigeer de foutjes in BaseCamp, herbereken de route na correctie en laad deze herziene route in de GPS.
(Activiteitenprofiel in BaseCamp staat op “Rijden”.)
- wanneer ik de route selecteer in de Garmin wordt de route als “directe routering” uitgevoerd naar een punt ergens halverwege de route.
- de GPS instellingen staan nog steeds op activiteit “autorijden”
- om weer normale navigatie te krijgen, druk ik op: find/wijzig route activiteit/Autorijden
- nu wordt er inderdaad een route berekend over de weg en wordt normale navigatie opgestart.
- echter wanneer ik nu kijk naar de geladen / berekende route wordt er wel via de wegen genavigeerd, maarr naar een punt halverwege de route, zonder de route zelf te rijden.
De kaart versies in BaeCamp en de GPS zijn inmiddels identiek.
Het lijkt erop dat de ingeladen route vanuit BaseCamp iets vreemds ten aanzien van het activiteiten profiel meegeeft wat de boel verziekt.
Problemen zijn volgens mij ontstaan door een keer “directe routering” te gebruiken bij het laden van een route om problemen met kaart versies tussen BaseCamp en de GPS op te lossen.
Iemand een idee ??

Alvast bedankt.