Vraagje over Basecamp

De opvolger van Mapsource
Plaats reactie
Mitch222

Vraagje over Basecamp

Bericht door Mitch222 »

Hallo allemaal,

Mijn broer had enkele weken een route getekend in Basecamp en vandaag had ik deze route gereden van Reeuwijk Gouda Waddinxveen in totaal 41 km. ongeveer.
In het zwarte vierkantje (zie kaart) kwam ik deze route tegen (Dit moest ik vermijden) maar mijn garmin edge 810 kreeg op dat moment een soort verwarring hij wist niet echt goed waar die nou heen moest dus hij stuurde mij naar het zwarte vierkantje.

In Basecamp heb ik geprobeerd om de foute route te verwijderen. Vervolgens heb ik opnieuw de route op mijn garmin gezet en gekeken of hij erop stond dit was niet het geval want ik zie nog steeds het verkeerde pad zeg maar op mijn garmin schermpje.

Hoe zou ik dit op kunnen lossen? kan ik de routes die gemaakt zijn in Basecamp ook apart opslaan op bureaublad zodat ik deze
los op mijn garmin kan zetten? :?:
Bijlagen
Untitled.png
Untitled.png (162.88 KiB) 1013 keer bekeken

RonalT
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Re: Vraagje over Basecamp

Bericht door RonalT »

Ik snap het verhaal niet precies. Een route is om te rijden en niet om te vermijden. Het stuk in het zwarte vierkant is ook door jou of je broer getekend, gezien de twee routepunten (zwarte bolletjes).
Het is dus niet raar dat je toestel de weg kwijt is, ik ben de weg ook kwijt.

Als je nu eens gewoon de route tekent die je wilt rijden en verder niets. Dus Gouderakse Tiendweg, Beijersewegje en Middelblok.
De lijn op Beijersewegje en Lange Tiendweg hoort er m.i. niet bij.
Groeten, RonalT

Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!

SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets

sf-ftd
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Re: Vraagje over Basecamp

Bericht door sf-ftd »

Kennelijk heb je de CityNavigator kaart gebruikt. Heb je dit op op je Edge zitten?

De Edge wil je wel naar de bolletjes leiden want dit zijn routepunten die bezocht moeten worden maar dan zal hij je weer terug leiden naar de route die je wilt volgen. Lijkt mij niet zo'n probleem

Als je echt via fietspaden wilt navigeren dan zul je zowel in BC als op je Edge een andere kaart moeten gebruiken, bijvoorbeeld de OFM_EU-kaart.
sf-ftd
Zumo 550/Oregon 450t/Nuvi1340/Blaupunkt Travelpilot FX
CN2015.20/Onroute Fiets+Wandelkaart/ Onroute Motorkaart BNL-DACH-FIEP
Diverse OpenStreetMap-kaarten

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Basecamp voor Windows”