koppelen van routes
- ToerderHenk
- WayPoint relatie
koppelen van routes
Hoewel ik de videocursus Basecamp op CD in mijn bezit heb loop ik toch tegen een probleem aan waar ik niet uitkom. Heb namelijk een route gemaakt waar ik de volgende dag mee verder gegaan ben op de PC. Nu heb ik dus wel 2 routes maar ik wil deze eigenlijk koppelen tot 1 route zodat ik niet halverwege de nieuwe route hoef te starten. Sorry Hans maar kon dit niet vinden op de CD.
Groetend en veilige kilometers
ToerderHenk
ToerderHenk
- Frank
- WayPoint relatie
Re: koppelen van routes
En het is toch zo gemakkelijk (als je het weet...
):
Beide routes selecteren dmv CTRL + klik. Dan met de rechter muisknop klikken (er opent een submenu) en kiezen voor 'geselecteerde routes koppelen' o.i.d. (mijn Engelse versie van BC zegt: 'Join the selected routes').
Je krijgt dan een pop-up waarin je de volgorde eventueel nog kunt wijzigen, klik op 'OK' en de routes worden gekoppeld.
Na het berekenen kan je er nog voor kiezen om de twee oude routes te behouden of te verwijderen.

Beide routes selecteren dmv CTRL + klik. Dan met de rechter muisknop klikken (er opent een submenu) en kiezen voor 'geselecteerde routes koppelen' o.i.d. (mijn Engelse versie van BC zegt: 'Join the selected routes').
Je krijgt dan een pop-up waarin je de volgorde eventueel nog kunt wijzigen, klik op 'OK' en de routes worden gekoppeld.
Na het berekenen kan je er nog voor kiezen om de twee oude routes te behouden of te verwijderen.
Groeten,
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ
Re: koppelen van routes
Het koppelen is al uitgelegd,maar als je de route wil verder zetten ,dan moet je eerst de route actief zetten,dan ga je met de" invoegen" knop(pijl) op het laatste punt staan( de cursor is dan een potlood met een + teken erbij),tot je een dikke zwarte cirkel ziet dan kan je de route gewoon verder zetten en zal dat een route blijven.
Je zal eerst een zwarte lijn zien tussen twee punten,maar je moet gewoon aan het einde (begin gaat niet)van de route goed inzoomen en dan wat ronddraaien/ zoeken totdat je het zwarte punt ziet(is wat oefenen maar eens je het weet gaat het gemakkelijker)

Je zal eerst een zwarte lijn zien tussen twee punten,maar je moet gewoon aan het einde (begin gaat niet)van de route goed inzoomen en dan wat ronddraaien/ zoeken totdat je het zwarte punt ziet(is wat oefenen maar eens je het weet gaat het gemakkelijker)

Pol met BMW 1200 RT +BMW 1150gs+BMW r1200GSA en een Zumo XT+Zumo 390+Tripy 1+tripy 2+edge
ps. schijffouten mag je houden ik ben blij dat ik ze kwijt ben
Iedereen zei dat gaat niet.En toen kwam er iemand die dat niet wist,en die deed het gewoon.
ps. schijffouten mag je houden ik ben blij dat ik ze kwijt ben
Iedereen zei dat gaat niet.En toen kwam er iemand die dat niet wist,en die deed het gewoon.