ik ben zeer goed geholpen in dit topic alleen ik loop toch weer tegen een ander probleempje aan.
In bijlage heb ik een track (Voorbeeld Route) toegevoegd deze heeft een afstand van 277km.
Wanneer ik deze omzet op de manier zoals aangeven is in bovenstaand topic en dus 100 route punten aangeef dan wijkt hij nog af van de track. Heb afbeelding toegevoegd de groene lijn die eronder weg komt is de track.
Ik moet wel 800 via punten of nog meer gebruiken om wel de route het zelfde te krijgen als de track (groene lijn).
Waar kan dit aanleggen? de vele bochten? of......
Lees ook dat ik gewoon de track kan inladen in een Garmin en dat die route voorziet van punten. Hebben alle Garmin's deze optie?
Of kan beter de Garmin aansluiten aan me pc, kaarten inladen van desbetreffende Garmin, en daar op de route berekenen want zo heb ik het in het verleden ook gedaan.
Ik/we hebben een hotel en bieden dus routes aan en deze wil ik op een snelle en goede manier op Garmin zetten!
Voorheen gebruikt ik Tyre voor Garmin en Tomtom maar bleek dat er tussen de routes op Garmin en Tom Tom veel verschillen zaten.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen of juist tips heeft want ik ben al aardig op weg geholpen hier.
Alvast bedankt.
Groeten Ron