Onroute motorkaart geinstalleerd, niet zichtbaar in Basecamp

De opvolger van Mapsource
Plaats reactie
PeterM422A

Onroute motorkaart geinstalleerd, niet zichtbaar in Basecamp

Bericht door PeterM422A »

Ik heb recent de Onroute Motorkaart 2015 versie 3.8.5 geinstalleerd en geactiveerd in Basecamp. Er ook mee gewerkt: geen probleem. Een paar dagen later installeerde ik de Open Fietskaart. Nu is die keurig zichtbaar in de tab "Kaarten" - en de Onroute motorkaart niet meer ....
Toen ik die dan maar opnieuw wilde installeren, kreeg ik de mededeling "Onroute Motorkaart is al geinstalleerd, verwijder eerst alle onderdelen":
Mijn vraag wat is hier aan de hand, en hoe krijg ik mijn al geinstalleerde Motorkaart weer zichtbaar en werkend in Basecamp?

e.vdwerf
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Re: Onroute motorkaart geinstalleerd, niet zichtbaar in Base

Bericht door e.vdwerf »

Peter,

Wonderlijk...Je zou om te beginnen JaVaWa GMTK kunnen installeren

JaVaWa GMTK voert een uitgebreide controle uit op alle kaarten; mocht er daarbij fouten geconstateerd worden dan meldt het programma dat. In het kaartoverzicht krijgen de probleemkaarten een rode kleur; via "Info" kunt u zien wat er mis is, en of het eventueel gerepareerd kan worden.

Download: http://www.javawa.nl/gmtk.html

Bij opstarten van GMTK wordt dan een analyse uitgevoerd van al je kaartmateriaal dat in basecamp staat.

Egbert

edit 1.. Of staat de OMK misschien alleen op je GPS en zie je 'm alleen als je je toestel op de computer aansluit en basecamp opent?
Etrex Vista HCX, Etrex 30, Touch 35, GPSMAP65s op de Flyer T14 HighSpeed - Contributor Openstreetmap

PeterM422A

Hoi Egbert,
Dank voor je reactie! Ik heb JaVaWa GMTK er naar laten kijken. Die constateerde fouten, maar kon ze niet herstellen.
Geen idee wat er dus is fout gegaan. Ik ga de Motorkaarten nu maar allemaal weer de-installeren en daarna opnieuw installeren.

PeterM422A

De-installatie uitgevoerd en opnieuw geinstalleerd en de kaart is er weer. Hoefde zelfs de unlock-codes niet opnieuw in te voeren. Bedankt voor het meedenken!

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Basecamp voor Windows”