Tot mijn grote verbazing zijn een flink aantal kaarten uit Basecamp verdwenen. Toen ik een paar weken geleden wat route's wilde gaan maken zag ik dat buiten CN Europe NT 2017.1 , Topo Oostenrijk, Topo Duitsland en de wereldkaart al mijn overige kaarten uit Basecamp weg zijn. Ik heb het dan over een Onroute fietskaart, Onroute motorkaarten, Topo Belux, Topo Benelux en een flink aantal OSM kaarten. Ik zie deze kaarten nog wel terug in Programma's en onderdelen van Windows 10, maar daar kan ik ze alleen definitief verwijderen.
Nu kan ik op zoek gaan naar al mijn code's en alles opnieuw installeren, maar is er misschien een snellere manier om mijn kaarten terug te krijgen in Basecamp?
Groeten Boy
Kaarten verdwenen uit Basecamp
- Frank
- WayPoint relatie
Re: Kaarten verdwenen uit Basecamp
Gesteld dat je de ontbrekende kaarten niet zelf hebt verplaatst, kan je met het GMTK programma van JaVaWa kijken wat er aan de hand is en eventueel repareren: http://www.javawa.nl/gmtk.html
Lees ook goed de handleiding/helpfunctie!
Lees ook goed de handleiding/helpfunctie!
Groeten,
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ
-
Goedemorgen Frank,
Hier heb ik toen ik het constateerde al gekeken en gezocht, maar als ik GMTK opstart krijg ik alleen de kaarten te zien die ik ook in Basecamp zie.
Hier heb ik toen ik het constateerde al gekeken en gezocht, maar als ik GMTK opstart krijg ik alleen de kaarten te zien die ik ook in Basecamp zie.
Misschien dat de verwijzingen in het register verdwenen zijn, waardoor Basecamp ze niet meer ziet. Kijk eens naar JaVaWa MapConvertor, daarmee kun je kaarten omzetten, zonder ze helemaal opnieuw te installeren. Voorwaarde is wel dat alles nog compleet is.
Frank
Colorado 300, eTrex 30, GPSmap 62, Oregon 700, een Santos Travelmaster 26 chromo fiets en iPhone, iPad & Macs
Colorado 300, eTrex 30, GPSmap 62, Oregon 700, een Santos Travelmaster 26 chromo fiets en iPhone, iPad & Macs
-
Deze kon ik nog niet en lijkt een mogelijkheid. De fietskaart zette hij zonder problemen terug, bij de motorkaart wordt er om een bepaald bestand gevraagd. Moet even uitzoeken waar ik dat vind. Moet nu weg, maar ga hier later vandaag mee aan de slag. Lijkt de oplossing.