Via BaseCamp routeoverzicht met straatname.

De opvolger van Mapsource
Plaats reactie
Giant
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Via BaseCamp routeoverzicht met straatname.

Bericht door Giant »

Beste Forum leden,

Via BaseCamp en gebruik maken van de volgende kaarten stel ik mijn fietsroutes vast.
OSM / Topo Ned./ Open fietskaart Benelux / CN Europa NT.

Bij dubbel aanklikken op een van de gemaakte route in BaseCamp komt het volgende mogelijkheden in beeld.
Eigenschappen - Route wijzigen - Route opties - Grafiek - Notities en Referenties.

Bij "Eigenschappen" krijg ik een overzicht van de route. Een enkele keer krijg ik een overzicht met de straatnamen erop. vermeld.
In de meeste gevallen is dat niet zo, dan krijg een flink aantal regels te zien die gekopieerd zijn, allen met de zelfde tekst.
Hoe is de werkwijze om onder "Eigenschappen" een uitdraai te krijgen met vermelding van de straatnamen. Ook om het naderhand uit te kunnen printen.
Bij voorbaat dank,
Anton.
uitdraai met straatnamen
uitdraai met straatnamen
foto 2.PNG (32.4 KiB) 906 keer bekeken

polmcfree

Re: Via BaseCamp routeoverzicht met straatname.

Bericht door polmcfree »

Om een uitdraai te krijgen,moet je in eigenschappen alles selecteren ,door op het bovenste viapunt te gaan staan,dan schift knop ingedrukt houden en dan naar het onderste viapunt gaan en te klikken,dan op kopiëren klikken en dan zal je dat in een excel bestand moeten plakken.

Afbeelding

Afbeelding

Als je een route tekent met de route tool dan komen de namen van de straten waar je een viapunt neer zet in die lijst te staan.
Als je een route maakt van een Track,zal je ofwel twee viapunten hebben (begin en einde)als je dat doet met"route maken met geselecteerd spoor" of als je die maakt door middel van de direct route te selecteren en dan aangeeft hoeveel viapunten die moet hebben,dan zullen alle viapunten dezelfde naam hebben.
Pol met BMW 1200 RT +BMW 1150gs+BMW r1200GSA en een Zumo XT+Zumo 390+Tripy 1+tripy 2+edge
ps. schijffouten mag je houden ik ben blij dat ik ze kwijt ben
Iedereen zei dat gaat niet.En toen kwam er iemand die dat niet wist,en die deed het gewoon.

Giant
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Re: Via BaseCamp routeoverzicht met straatname.

Bericht door Giant »

Dank voor de snelle reactie, ik ben wijzer geworden.

Groet, Anton.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Basecamp voor Windows”