Basecamp ziet toestel niet
Basecamp ziet toestel niet
iemand een idee waarom Basecamp de XT niet ziet. Is aangesloten via USB en express ziet hem wel is verbonden maar ook zonder express ziet ie het niet.
Han.
Vespa GTS 300 Supertech BMW K100/2 + Zumo XT, Zumo 660, Zumo350, Nuvi 200 Nuvi 250 Nuvi 610 Schubert C4 pro met advanced Windows10
Vespa GTS 300 Supertech BMW K100/2 + Zumo XT, Zumo 660, Zumo350, Nuvi 200 Nuvi 250 Nuvi 610 Schubert C4 pro met advanced Windows10
Re: Basecamp ziet toestel niet
Weet niet of het echt helpt, maar in een ander forum (ik geloof dat het zumouserforum.co.uk was) heeft iemand gepost dat voor hem de oplossing was om de demo Cyclops POI's in de map POI op de Zumo XT te verwijderen. Ik kan me niet herinneren of het ook op mijn Zumo XT zat, maar het lijkt erop dat de Zumo XT voorgeladen is met de demo-bestanden van cyclops, zelfs als de Zumo XT een volledige abo van Cyclops heeft (tenminste hier in Europa!).
Bij mij heeft dit gewerkt.
Bij mij heeft dit gewerkt.
Re: Basecamp ziet toestel niet
Ook ik had het probleem dat mijn XT in BaseCamp niet herkend werd en dat tevens het programma direct weer, automatisch, werd afgesloten. Na het verwijderen van alle Cyclops demobestanden werkt, inderdaad, alles naar behoren.
Bedankt voor de info
Bedankt voor de info