to be or not to be, that's the Quest (ion)
to be or not to be, that's the Quest (ion)
Na wat maanden dubben,info vergaren maar eens naar "Notter"voor wat info over de 2610 en de Quest, want welke wil ik nu ? Na de koffie uitgebreid voorgelicht door jose over beide apparaten, daarna nog even overleg met moeders de vrouw over welke voor ons geschikt zou zijn, oftewel : welke wordt het , that's the question.Uiteindelijk huiswaarts met de Quest tegen de voorruit. ( enne , hij weet precies waar mijn huis woont ! ) 

to be or not to be, that's the QUEST(ion)
Re: to be or not to be, that's the Quest (ion)
Leuk hè na zo'n bezoekje navigerend naar huis?PeeWee schreef:Na wat maanden dubben,info vergaren maar eens naar "Notter"voor wat info over de 2610 en de Quest, want welke wil ik nu ? Na de koffie uitgebreid voorgelicht door jose over beide apparaten, daarna nog even overleg met moeders de vrouw over welke voor ons geschikt zou zijn, oftewel : welke wordt het , that's the question.Uiteindelijk huiswaarts met de Quest tegen de voorruit. ( enne , hij weet precies waar mijn huis woont ! )
Ik heb het ongeveer op dezelfde manier gedaan, alleen het overleg met moeders heb ik overgeslagen

Greetz, Jurgen.
Volvo XC40-T5 + Troll 535GT + Camper 780 MT-D
Meindl Jura + Fenix 6X Sapphire
Volvo XC40-T5 + Troll 535GT + Camper 780 MT-D
Meindl Jura + Fenix 6X Sapphire