Inmiddels weet ik dat ik een route uit 1001 route terug kan vinden bij sporen en van daar uit kan converteren naar reisplanner maar waarom krijg je dan steeds de vraag van begin tot eind of van eind naar begin. en als je op de route in reisplanner klikt zie je Als u deze rit bewerkt worden huidige gegevens verwijderd Hoezo bewerkt ik wil hem daar gewoon starten en als ik nu op oke klik wat is dan het resultaat.
Overigens een route geopend met BC zie ik ook niet 123 terug als ik de XT weer opstart ik kies dan b.v voor verzenden naar SD kaart en dan staat die ook in sporen. Dat is toch anders dan wat er hier wordt gesuggereerd je krijgt een melding als je het toestel opstart ikke niet dus. wat doe ik hier fout. Ik kon kiezen voor verzenden naar XT of SD.
route opslaan
route opslaan
Han.
Vespa GTS 300 Supertech BMW K100/2 + Zumo XT, Zumo 660, Zumo350, Nuvi 200 Nuvi 250 Nuvi 610 Schubert C4 pro met advanced Windows10
Vespa GTS 300 Supertech BMW K100/2 + Zumo XT, Zumo 660, Zumo350, Nuvi 200 Nuvi 250 Nuvi 610 Schubert C4 pro met advanced Windows10
Re: route opslaan
Die vraag krijg je omdat je daar de keuze krijgt om route omgekeerd te rijden,(geen aanrader)
Dat hij die route wil bewerken wil zeggen dat die met ander kaartmateriaal is gemaakt,dan de kaart in je toestel.
Als je de route op sd kaart opslaat moet je zelf importeren,
als je die op het toestel opslaat en die is in het zelfde kaartmateriaal gemaakt staat die in reisplanner.
Kijk ook eens of de vinkjes in toestel overdracht in Basecamp uitstaan
Klik op "Bewerken" en dan op "opties en
dan klikken op "toesteloverdracht"
dan vinkjes uitzetten
dan "toepassen op alle toestellen"
Dat hij die route wil bewerken wil zeggen dat die met ander kaartmateriaal is gemaakt,dan de kaart in je toestel.
Als je de route op sd kaart opslaat moet je zelf importeren,
als je die op het toestel opslaat en die is in het zelfde kaartmateriaal gemaakt staat die in reisplanner.
Kijk ook eens of de vinkjes in toestel overdracht in Basecamp uitstaan
Klik op "Bewerken" en dan op "opties en
dan klikken op "toesteloverdracht"
dan vinkjes uitzetten
dan "toepassen op alle toestellen"
Pol met BMW 1200 RT +BMW 1150gs+BMW r1200GSA en een Zumo XT+Zumo 390+Tripy 1+tripy 2+edge
ps. schijffouten mag je houden ik ben blij dat ik ze kwijt ben
Iedereen zei dat gaat niet.En toen kwam er iemand die dat niet wist,en die deed het gewoon.
ps. schijffouten mag je houden ik ben blij dat ik ze kwijt ben
Iedereen zei dat gaat niet.En toen kwam er iemand die dat niet wist,en die deed het gewoon.
Re: route opslaan
daar stond aangevinkt altijd aanpassen nu alles uit
Han.