Basecamp Kaart
Berichtdoor evert kool » 15 mei 2020 17:28
Ik heb jongstleden mijn Garmin 590 laten opwaarderen naar 595 .dat ging goed . maar nu krijg ik telkens wanneer ik Basecamp inschakel een button met daarop een waarschuwing dat er maar een beperkte communicatie is tussen de Garmin en Basecamp , maar voor zover ik weet mis ik niets wat de communicatie betreft ! Maar ik denk dat het er niet voor niets op komt te staan Nu is mijn vraag wat is er verkeerd en hoe krijg ik het weg ?
Basecamp Kaart
Re: Basecamp Kaart
Kan geen kwaad, je Zumo wordt nu als een gewoon device benaderd. Het is wel oplosbaar, dat behelst wat aanpassen in de het bestand GarminDevice.xml. Na elke herstart wordt dat bestand echter opnieuw aangemaakt waardoor de aanpassing verloren gaat. Je kan het bestand wel read-only maken, maar na elke kaart- of firmwareupdate moet je het toestel een nieuw bestand laten aanmaken, wijzigen doorvoeren en weer read-only maken.
Nogal wat gedoe dus, zelf vind ik dat wel de moeite waard, maar het is met name cosmetisch.
Nogal wat gedoe dus, zelf vind ik dat wel de moeite waard, maar het is met name cosmetisch.
Groet, Marcel.
Etrex Vista, 60CS, Co300, Or650, Or750t - Nuvi760, Nuvi3590, DriveLuxe_51 - SPIII, SP2610, Zumo660, Zumo590/5, Zumo XT
Etrex Vista, 60CS, Co300, Or650, Or750t - Nuvi760, Nuvi3590, DriveLuxe_51 - SPIII, SP2610, Zumo660, Zumo590/5, Zumo XT
-
Re: Basecamp Kaart
Dank je wel Marcel voor je reactie .
Is dus niets om me druk te maken!
groetjes. Evert !
Is dus niets om me druk te maken!
groetjes. Evert !