route verslepen

De opvolger van Mapsource
Plaats reactie
Bas®
WayPoint relatie
WayPoint relatie

route verslepen

Bericht door Bas® »

Hallo medeforumleden,
Ik heb wel gezocht (misschien niet goed genoeg) maar ik kan iets niet meer in basecamp voor windows. Ik kon altijd routes die ik kreeg aanpassen door het pijltje icm met de muisknop te gebruiken om een route te "verslepen". Ik kan dit niet meer. het vinkje alt bij verslepen staat aan maar het lijntje om te verslepen komt niet meer in beeld. In plaats daarvan komt er een soort van rechthoekig veldje dat alleen maar groter gemaakt kan worden. Ik heb ook de nieuwste update van basecamp geïnstalleerd. Heb ik iets gemist waardoor het niet meer werkt?
Bas

BMW R1200RT LC met BMW Navigator VI

Rini P

Re: route verslepen

Bericht door Rini P »

Kaart met te bewerken route , handje = H zichtbaar maken, handje naar te verplaatsen deel, alt indrukken gelijk linker muisknop indrukken , met potloodje deel verplaatsen, dan alles loslaten. Succes.

Bas®
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Bas® »

bedankt. zo deed ik het altijd maar u blijkt mijn toetsenbord een probleem te hebben met de alt toets. dus het werkt weer als vanouds

@moderator. mag gesloten worden.
Bas

BMW R1200RT LC met BMW Navigator VI

FM
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door FM »

In Basecamp:
'Bewerken' - 'Opties' - 'Algemeen': Bewerkingsopties: vinkje weghalen bij 'gebruik ALT tijdens het slepen om gegevens te verplaatsen of in te voegen'

Dan hoef je de ALT niet meer in te drukken.
Zumo XT, Ducati Multistrada V2S, Cardo Scala Rider Packtalk op HJC RPHA91, Edge Touring, Edge Explorer 2

Rini P

Bericht door Rini P »

Het nadeel van geen vinkje bij alt Is (naar mijn mening) dat als je met de kaart zit te schuiven, en je staat per ongeluk op de route ,je dat deel van de route gaat veranderen wat eigenlijk niet de bedoeling is ,het is even wennen maar met een vinkje bij alt kan je zoveel schuiven als je wil.

FM
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door FM »

'Elk voordeel heb zijn nadeel' :D
Zumo XT, Ducati Multistrada V2S, Cardo Scala Rider Packtalk op HJC RPHA91, Edge Touring, Edge Explorer 2

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Basecamp voor Windows”