BaseCamp stopt ermee!
-
BaseCamp stopt ermee!
Hallo forum,
Is iemand bekend met de zoekfunctie van BaseCamp?
Ik werk met WINDOWS 11 en heb de nieuwste versie van BaseCamp 4.7.5. geïnstalleerd.
Wanneer ik in de zoekbalk (rechter bovenhoek) een adres en/of een plaats invoer STOPT BaseCamp ermee!
Kan iemand me helpen bij het oplossen van dit probleem?
Groetjes,
Ben
Is iemand bekend met de zoekfunctie van BaseCamp?
Ik werk met WINDOWS 11 en heb de nieuwste versie van BaseCamp 4.7.5. geïnstalleerd.
Wanneer ik in de zoekbalk (rechter bovenhoek) een adres en/of een plaats invoer STOPT BaseCamp ermee!
Kan iemand me helpen bij het oplossen van dit probleem?
Groetjes,
Ben
- RonalT
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Re: BaseCamp stopt ermee!
En bij gebruik van de combinatie CTRL-ALT-A ?
Groeten, RonalT
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
De zoekfunctie in BaseCamp heeft het bij mij nog nooit goed gedaan.
Beter één wiel op de grond dan twee in de lucht.
Zumo XT2 op Yamaha FJR1300AS en Triumph Trophy 900 caféracer
Zumo XT2 op Yamaha FJR1300AS en Triumph Trophy 900 caféracer
- guzzi vero
Gebruik hiervoor de geijkte tools via de balk. Find - find places - adresses.
Bij de zoekfunctie adres bv moet je omgekeerd te werk gaan, in het kadertje van onder naar boven toe dus, beginnend met het land.
Bij de zoekfunctie adres bv moet je omgekeerd te werk gaan, in het kadertje van onder naar boven toe dus, beginnend met het land.
BMW R1200RT en nog wat andere meuk - Zumo 590 - SP2820
Bij mij werkt ook deze methode niet fatsoenlijk. Dat is voor mij overigens ook het enige wat niet goed is. Verder een prima programma.
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1050 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.
Dat de zoekfunctie van BaseCamp het programma kan beëindigen, is een oud en bekend probleem. Mijn ervaring is dat het zoeken nog de minste problemen geeft, als je weet waar het gezochte item zo ongeveer moet liggen en ervoor zorgt dat die plek midden op het kaartscherm staat. Als je dan niet het zoekvakje rechts bovenin gebruikt, maar Zoeken in de menubalk, heb je nog de meeste kans dat het goed gaat. Bijvoorbeeld zoeken naar campings en supermarkten is zo goed te doen.
BMW R1200GSA DOHC, Honda NC750X, Zumo 390LM, Zumo 396LM, Cardo Packtalk Bold teamset
- ErikS
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Het klink misschien stom, maar ik gebruik voor het zoeken gewoon nog de zoekfunctie in Mapsource (v6.16.3). Deze heb ik speciaal voor deze functie toch maar weer op de computer gezet. Werkt tot nu toe gewoon prima. Vele malen simpeler dan de zoekfunctie in Basecamp.
volg een rijvaardigheidstraining, omdat motorrijden altijd beter (en veiliger) kan!
forced to have a TomTOM in the car and a Zumo XT on my motorbike (BMW R1250RT met TFT and NAV),
and still the Colorado for Geocaching, Cycling and the hike!
forced to have a TomTOM in the car and a Zumo XT on my motorbike (BMW R1250RT met TFT and NAV),
Hoe zet jij een gevonden Waypoint makkelijk over naar BC?
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1050 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.
- ErikS
- WayPoint relatie
- Contacteer:
De simpelste manier is met knippen en plakken. Selecteer hem na het maken in de lijst in Mapsource, klik met de rechter muisknop op het waypoint, selecteerr knippen of kopieren en plak hem in in een (nieuwe) lijst in Basecamp.
Een andere manier om hem in Basecamp te krijgen, maar wel wat omslachtiger, is om het vanuit Mapsource op te slaan (kan zowel als .GDB als .GPX file) en dan in Basecamp in een (nieuwe) lijst te importeren.
Beide manieren werken gewoon prima.
Een andere manier om hem in Basecamp te krijgen, maar wel wat omslachtiger, is om het vanuit Mapsource op te slaan (kan zowel als .GDB als .GPX file) en dan in Basecamp in een (nieuwe) lijst te importeren.
Beide manieren werken gewoon prima.
volg een rijvaardigheidstraining, omdat motorrijden altijd beter (en veiliger) kan!
Dank, ga ik proberen!
-
Bedankt voor jullie reacties!
Het zoeken kan dus het beste via het menu Zoeken en niet via de zoekfunctie rechtsboven.
Nogmaals bedankt!
Het zoeken kan dus het beste via het menu Zoeken en niet via de zoekfunctie rechtsboven.
Nogmaals bedankt!