ff voorstellen

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
hendrik-Jan
Contacteer:

ff voorstellen

Bericht door hendrik-Jan »

Hallo mijn naam is Henk Jan, samen met mijn vrouw een ligfiets vannaat, (doordat ik rugpaitient ben, met de gewone fiets wil zulke lange tochten niet meer)
Ik fiets perjaar ongeveer 12000 km, mijn vrouw veel minder, ook omdat ik praktisch alles met de ligfiets doe, zelf naar Rijssen (ongeveer 40 km) om een GPS aan te schaffen (Garmin 76CS).

Daardat we ongeveer wel alle uitgezette route's hebben gefiets, LF, meerdaagse en eendaagse routes, wilde ik graag zelf route's kunnen uitzetten. zal nog wel heel wat leren worden.
Heb ik een vraag dan kijk ik hier wel op het forum, anders stel ik hem als hij er niet bij staat.

een vriendelijke groet Henk Jan

PS.: heb gelijk al een paar vragen maar kijk wel eerst even op het forum, anders stel ik hen alsnog wel.

Anne
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Bericht door Anne »

dan zal gpstracks.nl een favorite site worden, zet hem er maar in.

in internet explorer bedoel ik

bisschop
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door bisschop »

Ligfiets mét gps is een prima combinatie.
Op wat voor fiets rijd je?

groeten,
Ted
Als je niet durft te dwalen, zul je nooit een nieuwe route vinden.

hendrik-Jan
Contacteer:

Bericht door hendrik-Jan »

Hallo

bedankt voor je reactie.
Ik ben heel wat laat om te reageren, door ziekte en andere problemen is dit helemaal op de achgergrond geraakt.
Zeer zeker zal dit wel de site (gpstracks.nl) zijn waar ik vaker zal komen. ik heb hem al in mijnfavorieten geplaats
De vraag wat voor ligfiets een Nazca, deze wordt gemaakt in Nijeveen, ligt iest ten noord-westen van Meppel, echt een fijne fiets.

Loop gelijk al tegen een probleem aan, het registreren, kijk eerst dit forum even door of dit al ergens geschreven staat.

gr Hendrik Jan

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”