Ik ben Jeroen, GPS gebruiker sinds een kleine twee jaar.
Ik ben van het type "laat eens kijken wat je daar hebt" en vervolgens wil ik het ook ...

Ik gebruik de Vista voor op mijn motor, de auto en de fiets, en natuurlijk Geocaching (dé reden om samen naar buiten te gaan). Eigenlijk zo veel mogelijk als ik buiten ben, gewoon omdat het achteraf leuk is om te zien waar je geweest bent (denk zo'n 40000km totaal). Stop hem eens een week in je jas als je aan het skiën bent, lachen hoor op de PC later!
Doordat de Vista niet kan herberekenen blijft het wel zaak om de route een beetje te kennen, want bij splitsingen die redelijk in dezelfde richting beginnen blijft het gokken. En daarmee komen we op eigenschap drie...juist, altijd de verkeerde.
Binnenkort gaan we vier weken naar Amerika voor een rondrit en de 4242 kilometers staan er al in! TOPO USA gebruikt, Mapsource zou te veel ruimte in beslag nemen. Nu past de hele route precies in de 24MB die ik heb. Blijft een hoop geld, 130 euro voor een routekaa
Verder ben ik programmeur in Nunspeet, rijd ik graag op de motor en puzzel veel. Forums (fora?) afstruinen neemt ook een hoop tijd in beslag!