Hillclimber wil zich even voorstellen

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
Hillclimber
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Hillclimber wil zich even voorstellen

Bericht door Hillclimber »

De naam Hillclimber is ontstaan n.a.v. mijn passie "bergen".
Op de fiets race of ATB, wandelend, motor rijdend, auto rijdend of skiënd.

Ik ben nu op zoek naar alles wat met GPS te maken heeft, en dat is heel veel heb ik inmiddels begrepen.

Ik ben voornemens om de Garmin GPSmap 60CS incl. carkit en fietshouder te gaan kopen bij Waypoint Notter.

Maar voordat ik tot aanschaf over ga struin ik dit forum af naar meer info over cursussen en gebruikers ervaringen/verhalen.

Wallie
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Wallie »

Welkom, en een goede keus om voor de 60CS te gaan. Maar misschien dat ik een beetje bevooroordeeld ben.

Maar als je naar cursussen kijkt, kijk dan ook ff op de WayPoint site. Daar staat ook nog wat gemeld.

Daarnaast heb ik een beetje het idee dat je al doende het meeste leert. :wink:

Wallie
SP 2610 tegenwoordig op de R1200GS; GPSmap 60CS in de tanktas en bij de wandel...
En beide mogen ook mee in de auto :lol:

Boscrosser.622
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Boscrosser.622 »

Welkom hillclimber ik heb sinds een 4 weken de 60 C en ik ben dik tevreden.
Vandaag nog op de fiets even (nou ja even)van Bergen op Zoom naar Breda en vandaar naar Kapellen bij Antwerpen en weer terug naar huis. en 60 C bracht precies waar ik moest zijn.
De 60 C is een heel makkelijk te gebruiken apparaat, ik heb het boekje van de GPS pas een keer open gehad om te kijken hoe je een bepaalde instelling moest doen de rest wijst zijn eigen uit.
Voor montage op de fiets en eventueel in de auto zou ik de Ram Mount overwegen, deze is net wat robuuster en werkt heel goed.
De 60 C of 60 CS is een echte aanrader voor op de fiets en in de auto, succes met je keuze

john
Een GPSMAP 60C en een Etrex Legend HCx op een Challenge Fujin en een Nuvi 255w in de auto

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”