Hallo beste GPS vrienden,
Recent heb ik in Notter een 2610 voor op m'n GS gekocht. Ik heb nog wel even getwijfeld of ik de Garmin via het internet zou kopen, maar heb uiteindelijk toch gekozen voor service en kwaliteit.
Hoewel ik enorme kaarten gek ben, toch nu een GPS. Ik ben uiteindelijk gezwicht toen ik in Notter was en de vriendelijke adviseur mij liet zien wat er allemaal mogelijk is en kan met de route software. De zandweg / Schotterpiste rond het Lac de Mont Cenis net na de Col stond er zelfs op.
In het voorjaar van 2006 staat een tochtje Dolomieten gepland. Als er nog lieden zijn die een leuke route met een stuk off road hebben en die willen delen hou ik me aanbevolen.
mvrgr Jack Venini
jack venini stelt zich voor
-
- WayPoint relatie
Hallo Jack,
net als jij ben ik ook 'overgestapt' op GPS, en alhoewel het hier niet de plek is om reclame te maken zou je toch eens op zoek moeten gaan naar de Denzel Grosser Alpenstrassenfuhrer.
Ik heb deze onlangs aangeschaft via http://www.amazon.de en ik moet zeggen: chapeau, wat een boekwerk!
Hij is wel in het Duits, maar alleen al 'plaatjes kijken' is een waar genot
Leest beter weg als een spannende roman en er staan genoeg suggesties in voor off- en all-road passen (stuk of 600+)
Groeten,
René.
net als jij ben ik ook 'overgestapt' op GPS, en alhoewel het hier niet de plek is om reclame te maken zou je toch eens op zoek moeten gaan naar de Denzel Grosser Alpenstrassenfuhrer.
Ik heb deze onlangs aangeschaft via http://www.amazon.de en ik moet zeggen: chapeau, wat een boekwerk!
Hij is wel in het Duits, maar alleen al 'plaatjes kijken' is een waar genot

Leest beter weg als een spannende roman en er staan genoeg suggesties in voor off- en all-road passen (stuk of 600+)

Groeten,
René.
-
- WayPoint relatie
Beste Rene,
Bedankt voor de tip! Maar, ik heb hier op mijn bureau zo n stapeltje boeken en kaarten liggen. OA West Alpen, Ost Alpen en de GASF himself 22 editie. Allemaal van die leuke gele boeken. Kortom ben druk bezig al die routes en of delen ervan in mapsource te zetten. Mijn vrouw dacht dat al dat, nu er een GPS was, ze de kaarten kon opbergen, foutje. De voorpret van de komende route is bijna net zo leuk. Het erin zetten lukt nog niet erg maar met de hulp van dit forum zal het uiteindelijk wel gaan.
Google ook even naar de site van Big Mike Belgium en je raad al waar ook de volgende tour weer naar toe gaat.
mvrgr Jack
PS: reclame maken voor 'De Denzel' is toegestaan
Bedankt voor de tip! Maar, ik heb hier op mijn bureau zo n stapeltje boeken en kaarten liggen. OA West Alpen, Ost Alpen en de GASF himself 22 editie. Allemaal van die leuke gele boeken. Kortom ben druk bezig al die routes en of delen ervan in mapsource te zetten. Mijn vrouw dacht dat al dat, nu er een GPS was, ze de kaarten kon opbergen, foutje. De voorpret van de komende route is bijna net zo leuk. Het erin zetten lukt nog niet erg maar met de hulp van dit forum zal het uiteindelijk wel gaan.
Google ook even naar de site van Big Mike Belgium en je raad al waar ook de volgende tour weer naar toe gaat.
mvrgr Jack
PS: reclame maken voor 'De Denzel' is toegestaan