Toen we enige jaren geleden hopeloos dreigden te verdwalen door snel opkomende mist tijdens een bergwandeling in Noorwegen, heeft me het idee van een GPS niet meer losgelaten. Afgelopen jaar was het dan zover en kreeg ik een G76S als verjaardagscadeau. Sindsdien aan het experimenteren en ik zal wel de nodige vragen hebben. Inmiddels heb ik hem ook enkele keren op lijnvluchten uit mogen proberen (ja er zijn maatschappijen die dit toelaten) en als je dan een topo kaart geladen hebt en eens behoorlijk inzoomt, dan weet je pas hoe snel 850 km/h zijn.
Inmiddels is onze "GPS familie" uitgebreid met een i3, dik tevreden (alhoewel een vraagje hierover geplaatst) en bedankt voor de snelle behulpzame afwikkeling en levering door "Notter". De i3 hebben we aangeschaft om je zonder toeters en bellen van A naar B te brengen. De kleine afmetingen maken het tot een onopvallend en toch goed af te lezen hulpmiddeltje in de linker benedenhoek van de voorruit, zonder dat je hoort zeggen dat daar alweer zo iemand rijdt die niet zonde navigatie denkt te kunnen