Jan stelt zich voor

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
JaLe
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Jan stelt zich voor

Bericht door JaLe »

Ik ben al zo'n vier jaar (of is het vijf?) in het bezit van een eTrex Legend die ik destijds samen met Mapsource Metroguide in Notter heb gekocht. De Legend heeft al heel wat vakantiereisjes meegemaakt, geocaches weten te vinden en ook in de auto goede diensten bewezen. Dat laatste lukt echter niet meer omdat ik inmiddels in een Peugeot 307 met metaalcoating in de voorruit rondtoer. De houder zit dus al weer geruime tijd nutteloos in de auto.

Ik volg dit forum omdat ik overweeg een streetpilot te kopen. De i2 spreekt me wel aan vanwege de prijs maar ik vraag me af of een C320 niet een betere optie is vanwege het feit dat daar de kaarten voor Europa al bijzitten. De streetpilot zal met name op vakanties in het buitenland gebruikt gaan worden. Dit jaar in Italie en Ierland en voor de toekomst zijn er plannen voor Scandinavie, Engeland en Frankrijk.

Binnenkort maar eens naar Notter afreizen (dat is redelijk te doen vanuit Vorden) en ik zal op het forum regelmatig op zoek gaan naar de argumenten voor een afgewogen keuze.

Groeten,
Jan

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”