Quest 2, prolemen bij navigatie naar het buitenland

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
fda
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Quest 2, prolemen bij navigatie naar het buitenland

Bericht door fda »

Hallo forum-leden,

In december 2005 heb ik de Quest 2 bij WayPoint Notter aangeschaft. In Nederland doet hij het prima. In januari 2006 op wintersport naar Italië geweest. De Quest 2 liet het af weten. Na ca. 40 km zat hij vast. Op de plaats van bestemming deed hij het weer. Op de terugreis weer dezelfde problemen. Bij WayPoint de Quest 2 al een keer omgeruild. Zeker geen verbetering. Graag zou ik willen weten of dit probleem bij jullie al is voorgekomen. Je kunt het testen door een route van je woonplaats naar bv Italië (ca. 1100 km) in te voeren met een via punt in Nederland waar je daadwerkelijk naar toe gaat rijden. Mocht hij op weg naar het via-punt vast lopen, dan zou ik dat graag willen weten. Bij WayPont zijn ze ook aan het meedenken.
Met vriendelijke groet, René

BigTaz
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Locatie: 700 m. Notter, 163 km. Vessem, 153 km. Moordrecht, 187 km. Heerhugowaard en 129 km. van Leek!

Bericht door BigTaz »

Beste Rene,

Mijn ervaring met de Quest 1, vorig jaar vanaf mijn woonplaats naar Toscane gereden (1398 km), viapunt Schelluinen (moest even langs de zaak) en viapunt Milaan (overnachting) geen problemen ondervonden!
Echter ik praat wel over de Quest 1
Groeten vanuit Twente,
Frits.

Je moet Rijssen volgen, om in Notter te komen, met o.a. een ZUMO 550 en een HTC Desire HD en BT gekoppeld via de Sena SMH5 Solo

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”