En ook maar even voorstellen

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
richardg
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

En ook maar even voorstellen

Bericht door richardg »

Laat ik mij in mijn eerste post hier ook maar even netjes voorstellen.

Mijn naam is Richard, ik woon in Gouda en ben sinds kort begonnen met geocachen. Dus nu op zoek naar een leuke, niet al te grote/dure GPS-ontvanger, want geocachen met een PDA met TomTom werkt niet écht denderend... :wink:

Beroepsmatig ben ik heel regelmatig met GPS, GPS-toepassingen en kwetsbaarheid van GPS voor (al dan niet bedoelde) stoorsignalen bezig. Binnenkort komt daar waarschijnlijk ook nog een stukje Galileo*-werk bij. Kortom: helemaal (satelliet)navigatie-minded.

*: Voor wie dat nog niet weet: Galileo is (even kort door de bocht) het 'Europese GPS', met iets meer satellieten en wat extra beschikbare bandbreedte ten opzichte van GPS. Uiteindelijk zou dat moeten leiden tot een plaatsbepalingsonnauwkeurigheid van ongeveer 1 meter stand-alone voor een 'normale' gebruiker. We zullen zien...
Laatst gewijzigd door richardg op 8 feb 2006 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.

BigTaz
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Locatie: 700 m. Notter, 163 km. Vessem, 153 km. Moordrecht, 187 km. Heerhugowaard en 129 km. van Leek!

Bericht door BigTaz »

Beste Richard,

Komt dat goed uit :!:
Binnenkort opening in Moordrecht van hun 2e zaak, loop daar eens binnen en een wereld gaat voor je open.
Volgens de laatste berichten komt de opening er binnenkort aan (22 februari)
Groeten vanuit Twente,
Frits.

Je moet Rijssen volgen, om in Notter te komen, met o.a. een ZUMO 550 en een HTC Desire HD en BT gekoppeld via de Sena SMH5 Solo

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”