Ik sta open voor informatie en tips!
Ja Lady, zoveel mensen, zoveel wensen.Hallo allemaal, ook ik ben nieuw hier
Ja, dat klopt. De Quest lijkt me te klein voor mijn kippige oogjes en ik denk dat de 26-nog wat het meest geschikt zal zijn voor mij. Even langs bij een van beide filialen is toch nog een hele rit voor mij. Ik woon bij Den Helder in de buurt, dus ik moet het wel even goed plannen van tevorenHans Vaessen schreef:Zoals je hierboven ziet kun je amper een verkeerde keuze maken, terwijl er onderling toch echt wel flinke verschillen zijn. Advies: kom langs in Notter of Moordrecht, dat spreekt meer dat duizend woorden.
bmwrobbie schreef: Hello Lady-M,
Als je een goed apparaat (dat heel veel motorrijders met veel plezier gebruiken, ook ik) wil hebben voor niet al te veel geld, hebben ze in Notter hele goede 2e hands streetpilot SPIII 's
De SPIII is echter zeker niet de snelste met (her)berekenen van de route.Lady-M schreef: Een tijdje geleden reed ik in iemands auto en die had een nogal traag navigatiesysteem. Ook al niks voor mij dus, want ik ben mijn 'Beckertje' gewend en die loodst me in no-time overal naartoe, zelfs als ik zo hier en daar toch nog eens de verkeerde kant opga, eigenwijs als ik ben![]()
Gewoon niet op herberekenen zetten maar even terug rijdenHvE schreef: De SPIII is echter zeker niet de snelste met (her)berekenen van de route.
Den Helder naar Moordrecht is toch wel te doenLady-M schreef:Ja, dat klopt. De Quest lijkt me te klein voor mijn kippige oogjes en ik denk dat de 26-nog wat het meest geschikt zal zijn voor mij. Even langs bij een van beide filialen is toch nog een hele rit voor mij. Ik woon bij Den Helder in de buurt, dus ik moet het wel even goed plannen van tevorenHans Vaessen schreef:Zoals je hierboven ziet kun je amper een verkeerde keuze maken, terwijl er onderling toch echt wel flinke verschillen zijn. Advies: kom langs in Notter of Moordrecht, dat spreekt meer dat duizend woorden.