ff voorstellen

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
jackp
WayPoint relatie
WayPoint relatie

ff voorstellen

Bericht door jackp »

Dag allemaal,

ik heb vorige week in Notter (Rijssen dus :wink:) een PerfectPilot 2720 RED gekocht. Helaas was de motormontage niet in voorraad, wordt nog nagestuurd. Ik heb de 2720 tot nu toe tijdens 2 ritten in de auto gebruikt. Bevalt heel erg! Ook al een beetje met de software gestoeid. Ziet er goed uit.

Jammer dat je er niet mee kunt wandelen. Ga daarvoor nog een keer iets second hand kopen.

groeten,
Jack
BMW R1100RT

Zegert
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Re: ff voorstellen

Bericht door Zegert »

jackp schreef:Dag allemaal,

Jammer dat je er niet mee kunt wandelen. Ga daarvoor nog een keer iets second hand kopen.

groeten,
Jack
Ik neem aan dat je hier een keuze hebt gemaakt en daarom niet de Quest/Quest2 hebt gekozen. Die is nl. wel geschikt om te wandelen.

Kan me wel voorstellen dat je bewust kiest om dan voor een 2e-hands extra toestel te kiezen - in beide gevallen een 'optimaal' systeem.

Veel succes ermee.

Zegert
GPSmap62st,Nuvi 765T, Montana 600, Topo Nederland, Topo Duitsland, Topo Frankrijk

Floyd
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Floyd »

Zegert schreef:Kan me wel voorstellen dat je bewust kiest om dan voor een 2e-hands extra toestel te kiezen - in beide gevallen een 'optimaal' systeem.
Bevalt mij ook prima. Naast de Quest voor in de auto, een GPS60 voor in het veld: prima combinatie! :wink:
Groet,
Floyd.

Quest I / Map 60Cx / Navigon 4310max

Zegert
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Zegert »

Ik volg hier mijn gevoel: nu in het bezit van een Quest maar een 60Cx erbij lijkt me een leuke combinatie. Nog 'even' sparen.

Groeten,

Zegert
GPSmap62st,Nuvi 765T, Montana 600, Topo Nederland, Topo Duitsland, Topo Frankrijk

jackp
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door jackp »

Zegert schreef: Ik neem aan dat je hier een keuze hebt gemaakt en daarom niet de Quest/Quest2 hebt gekozen. Die is nl. wel geschikt om te wandelen.

Kan me wel voorstellen dat je bewust kiest om dan voor een 2e-hands extra toestel te kiezen - in beide gevallen een 'optimaal' systeem.
Wat een snelle reacties...!

Ja, het is een bewuste keuze geweest. De demo bij Waypoint gaf de doorslag. De SP reageert sneller en je kunt gemakkelijker routes aanpassen op het touchscreen. De belangrijkste reden voor aanschaf was toch het gebruik op de motor. En daar heb ik na lang wikken en wegen toch geen concessies willen doen. Dus nu maar sparen voor een tweede handsje :)
BMW R1100RT

Floyd
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Floyd »

jackp schreef:De belangrijkste reden voor aanschaf was toch het gebruik op de motor. En daar heb ik na lang wikken en wegen toch geen concessies willen doen.
Tja, en het maakt niet uit welk apparaat je koopt: je doet op de een of andere manier altijd concessies. En dan zijn twee verschillende apparaten gewoon een betere oplossing!
Groet,
Floyd.

Quest I / Map 60Cx / Navigon 4310max

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”