November vorig jaar een gebruikte Street pilot gekocht in Notter voor gebruik op mijn motor. Tijdens de winter me eigen gemaakt in het gebruik er van bij een 4 tal auto ritten zodat ik op de motor niet naar functies hoefde te zoeken.
Afgelopen weekeinde was het zover, op de motor naar Luxemburg. Via GPS tracks enkele routes door de Ardennen en het Groothertogdom gedownload en met wat knippen en plakken mijn eigen route naar het hotel nabij Larochette.
De streetpilot deed zijn werk perfect, Truus praatte me keurig door de kronkelweggetjes in de Ardennen naar een terras in Laroche en weer verder tot ons hotel. De 2e dag wederom via een voorgeprogrammeerde route naar Luxembourg stad en weer terug.
Na een rustdag via de eifel weer terug. Ook dat ging goed.... tot ik in de middag aan de andere zijde van de Eifel in een stortbui kwam. Een eetgelegenheid in gevlucht om na een goede maaltijd richting snelweg terug te gaan. De pilot nukte een beetje in de bediening, maar toen dacht ik nog dat het aan de handschoenen lag.
Eenmaal Venlo voorbij zie ik weer in het zonnetje condens achter mijn schermpje verschijnen

Na een PM met Hans een dag later gebeld om te horen te krijgen dat ik ondanks het verstrijken van de 6 maanden garantie hem kon komen omruilen

Ik vind dit dus een geweldige klanten service. Oké het apparaat had nooit mogen lekken, en ook vanuit Garmin is men coulant in dit soort zeldzame gevallen, maar bij hoeveel bedrijven hadden ze gezegd garantietermijn verstreken...jammer, of gewoonweg weer een afschrijving van 1/5 of meer berekenen.
Uiteindelijk zelf voorgesteld om bij te betalen voor iets nieuws, en dus nu trotse bezitter van een nieuwe 276C waarmee de voorspelling van Hans een half jaar eerder weer uitkwam

Dus voor wie het nog niet wist, Waypoint is een top winkel, met een geweldige product ondersteuning en garantie afhandeling.
Bedankt heren ik heb jullie al eerder bij kennissen aanbevolen, en weet nu ook zelf weer waarom

Groet D.L.