Pagina 1 van 1

Waypoint, wat een service en garantie afhandeling!

Geplaatst: 23 apr 2006 22:34
door dutch-locutus
Op het geocache forum mag ik het niet kwijt omdat het reclame zou zijn, hier weten de meesten het wel maar toch wil ik dit even kwijt even kwijt.

November vorig jaar een gebruikte Street pilot gekocht in Notter voor gebruik op mijn motor. Tijdens de winter me eigen gemaakt in het gebruik er van bij een 4 tal auto ritten zodat ik op de motor niet naar functies hoefde te zoeken.
Afgelopen weekeinde was het zover, op de motor naar Luxemburg. Via GPS tracks enkele routes door de Ardennen en het Groothertogdom gedownload en met wat knippen en plakken mijn eigen route naar het hotel nabij Larochette.
De streetpilot deed zijn werk perfect, Truus praatte me keurig door de kronkelweggetjes in de Ardennen naar een terras in Laroche en weer verder tot ons hotel. De 2e dag wederom via een voorgeprogrammeerde route naar Luxembourg stad en weer terug.
Na een rustdag via de eifel weer terug. Ook dat ging goed.... tot ik in de middag aan de andere zijde van de Eifel in een stortbui kwam. Een eetgelegenheid in gevlucht om na een goede maaltijd richting snelweg terug te gaan. De pilot nukte een beetje in de bediening, maar toen dacht ik nog dat het aan de handschoenen lag.
Eenmaal Venlo voorbij zie ik weer in het zonnetje condens achter mijn schermpje verschijnen :shock: . Ook zonder elektronica achtergrond had ik wel geweten dat dit geen goed teken was. Thuis de boel voorzichtig gedroogd, maar na een batterijen wissel wilde de SP niet veel meer laten zien dan een twijfelachtig diagnostisch scherm :cry: .
Na een PM met Hans een dag later gebeld om te horen te krijgen dat ik ondanks het verstrijken van de 6 maanden garantie hem kon komen omruilen :D .
Ik vind dit dus een geweldige klanten service. Oké het apparaat had nooit mogen lekken, en ook vanuit Garmin is men coulant in dit soort zeldzame gevallen, maar bij hoeveel bedrijven hadden ze gezegd garantietermijn verstreken...jammer, of gewoonweg weer een afschrijving van 1/5 of meer berekenen.

Uiteindelijk zelf voorgesteld om bij te betalen voor iets nieuws, en dus nu trotse bezitter van een nieuwe 276C waarmee de voorspelling van Hans een half jaar eerder weer uitkwam :wink: . ( Hans voorspelde me dat ik hem binnen een jaar zou komen inruilen voor een 2610 of 276 waar ik toen tussen twijfelde, budget beaalde toen de keuze)

Dus voor wie het nog niet wist, Waypoint is een top winkel, met een geweldige product ondersteuning en garantie afhandeling.

Bedankt heren ik heb jullie al eerder bij kennissen aanbevolen, en weet nu ook zelf weer waarom :P .

Groet D.L.

Re: Waypoint, wat een service en garantie afhandeling!

Geplaatst: 24 apr 2006 18:17
door Trappe Matje
Banketbakker Notter schreef:Weer gebak brengen begrijp ik... :D

Geplaatst: 25 apr 2006 12:26
door Jessie
Ik heb iets soort gelijk meegemaakt met de 2610, deze was op de pook van de versnelling gevallen, scherm kapot.

En eenzelfde afhandeling mogen meemaken, TOPIE :wink: