Hoi hulpvaardige medegebruikers.
Heb deze week een stuk op m'n mountainbike gereden en het tochtje ( broodkruimelspoor) teruggezet op de kaart/PC.
Nu wil ik van deze track een route maken om door derden te laten nafietsen.
hoe doe ik dit? nu staat de hele track weer op de MAP60 en daar waar de trackpaden kruisen wil ik nu juist dat hij dan de door mij gereden route aangeeft door de volgorde van de track aan te houden zoals ik hem heb gereden.
Wie is er behulpzaam en weet de truck?
Groeten, EJ
Van een broodkruimelspoor een route maken?????
-
- WayPoint relatie
Als je aan je tracklog (kruimelspoor) een begin- en eindwaypoint toevoegt (wordt nogal eens vergeten) kan de narijder zonder probleem deze track in de juiste richting narijden (anders ook door de trackinfo te ontleden maar waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan).
Aan 'moeilijke' punten/kruisingen kan je nog steeds extra waypoints (met de waypointtool) toevoegen met extra informatie.
Deze extra info moet dan wel binnen de karakterlimiet van de gps blijven (dus liefst zo kort mogelijk) anders heeft de gebruiker er ook niets aan (een waypoint in mapsource kan meer karakters bevatten dan een gps).
Als je de tracklog wenst om te zetten naar een directe route kan je deze eenvoudig converteren met wingdb-nl op dit forum te downloaden.
Als je een echte routeerbare route van de track wil maken moet ie eerst 100% over routeerbare wegen gaan en komt er wat 'handwerk' aan te pas.
Maar ik vermoed dat je mtb route niet plaatsvond in Frankrijk dus dat is momenteel, bij mijn weten, dan nog onmogelijk.
Aan 'moeilijke' punten/kruisingen kan je nog steeds extra waypoints (met de waypointtool) toevoegen met extra informatie.
Deze extra info moet dan wel binnen de karakterlimiet van de gps blijven (dus liefst zo kort mogelijk) anders heeft de gebruiker er ook niets aan (een waypoint in mapsource kan meer karakters bevatten dan een gps).
Als je de tracklog wenst om te zetten naar een directe route kan je deze eenvoudig converteren met wingdb-nl op dit forum te downloaden.
Als je een echte routeerbare route van de track wil maken moet ie eerst 100% over routeerbare wegen gaan en komt er wat 'handwerk' aan te pas.
Maar ik vermoed dat je mtb route niet plaatsvond in Frankrijk dus dat is momenteel, bij mijn weten, dan nog onmogelijk.
Zumo 340 en 350LM voor de motor (Triumph Bonneville T100 JPS black, Tiger 800ABS, Street Triple) - Oregon 450 wandelen - 1x 60CSx retour, 2x in de kast - Oregon 300 in de vuilbak. Triumph 1200 XTR met Zumo XT2.