Na (vermoedelijk) een gemeen virus die alles van mijn computer veegde (het was vrijdag de dertiende) ben ik een hele tijd bezig geweest om weer alle bestanden op de computer te zetten. Alleen wil dat niet lukken met basecamp, webupdater, usbdrivers en de communicator-plugin. Ik krijg telkens het bericht dat er iets mis is gegaan met de installatie en dat ik de installatie opnieuw moet doen,maar als ik dat doe komt weer hetzelfde bericht.
Wat moet/kan ik hier aan doen?
Groet,
Limburger
basecamp is niet te downloaden
Re: basecamp is niet te downloaden
Je hebt blijkbaar je computer niet goed opgeschoond, er zijn waarschijnlijk resten van Basecamp in het register achtergebleven, die een nieuwe installatie verhinderen.
Het beste kan je met bv CClearer je register opschonen, dan nogmaals proberen.
Het beste kan je met bv CClearer je register opschonen, dan nogmaals proberen.
Als je Gps niet doet wat jij wil, verander dan niet meerdere dingen tegelijk.
Niet je Gps formatteren!!! Zorg dat je altijd een backup van je Gps hebt
GPS75 (1993), 12XL, Nuvi 3760, Oregon 600, Sam. Galaxy S4 S5, Samsung Tab P7500 3G
Niet je Gps formatteren!!! Zorg dat je altijd een backup van je Gps hebt
GPS75 (1993), 12XL, Nuvi 3760, Oregon 600, Sam. Galaxy S4 S5, Samsung Tab P7500 3G
Re: basecamp is niet te downloaden
Programma heet CCleaner. Bij het downloaden van sommige sites wil het nog wel eens gebeuren dat je naar andere programma's geleid wordt dus goed opletten wat je download. En verder bij het downloaden ook opletten dat je de aangeboden hulpprogrammaatjes uitvinkt anders werk je zo maar ineens met andere programma's dan normaal.
sf-ftd
Zumo 550/Oregon 450t/Nuvi1340/Blaupunkt Travelpilot FX
CN2015.20/Onroute Fiets+Wandelkaart/ Onroute Motorkaart BNL-DACH-FIEP
Diverse OpenStreetMap-kaarten
Zumo 550/Oregon 450t/Nuvi1340/Blaupunkt Travelpilot FX
CN2015.20/Onroute Fiets+Wandelkaart/ Onroute Motorkaart BNL-DACH-FIEP
Diverse OpenStreetMap-kaarten