Bij de eerste keer dat je BaseCamp installeert wordt Microsoft .NET meegeïnstalleerd. Misschien is dat de boosdoener? Als dat zo is en de uninstaller .NET niet verwijdert als je BaseCamp deïnstalleert blijf je bezig.
Volgens mij heet het Microsoft ASP.NET MVC 4 Runtime.
Basecamp wil niet werken op SURFACE tablet
- GPS Expert
- Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
- Contacteer:
Re: Basecamp wil niet werken op SURFACE tablet
Mijn gok is dat het een videodriver probleem is. Geen 3D mogelijk o.i.d.
Probeer eerst het tablet eens bij te werken naar de laatste drivers en hotfixes, ook van de leverancier de drivers.
Probeer eerst het tablet eens bij te werken naar de laatste drivers en hotfixes, ook van de leverancier de drivers.
Marco
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.
Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.
Ja, misschien kun je een 'roll back' naar de vorige Intel HD graphics driver proberen.
http://www.drivers.com/update/drivers-n ... windows-8/
http://www.drivers.com/update/drivers-n ... windows-8/
zijn er nog andere mensen die Basecamp op een Surface Pro 3 willen laten draaien?
Hebben jullie dan ook problemen?
Ik heb nog contact met Microsoft gehad, maar deze verwezen mij terug naar Garmin. Ik moet wel zeggen dat Garmin het echt geprobeerd heeft, maar helaas is het dus niet gelukt.
Hebben jullie dan ook problemen?
Ik heb nog contact met Microsoft gehad, maar deze verwezen mij terug naar Garmin. Ik moet wel zeggen dat Garmin het echt geprobeerd heeft, maar helaas is het dus niet gelukt.
- GPS Expert
- Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
- Contacteer:
Ik zou beginnen om alles van BaseCamp te verwijderen en eens de oudere versie 4.2.5 proberen of die het wel doet.
Ook hier te vinden (in de omschrijving) http://www8.garmin.com/support/download ... sp?id=4435
As je mij boekt via de GPS Helpdesk kan ik het voor je proberen op te lossen (op afstand).
Ook hier te vinden (in de omschrijving) http://www8.garmin.com/support/download ... sp?id=4435
As je mij boekt via de GPS Helpdesk kan ik het voor je proberen op te lossen (op afstand).
Marco
Deze versie werkt wel. Al diverse malen opnieuw gestart zonder problemen.
Bedankt.
Bedankt.
Beste Marco,
Moet ik jou nu nog boeken om te proberen de meest recente Baaecamp erop te krijgen, of denk je dat dat geen zin heeft?
Paul
Moet ik jou nu nog boeken om te proberen de meest recente Baaecamp erop te krijgen, of denk je dat dat geen zin heeft?
Paul
- GPS Expert
- Contacteer:
Als jij nu tevreden bent, dan laten we het zo.
Als je toch wilt proberen de nieuwste BC versie erop te krijgen zodat die werkt, dan kun je een sessie bij me boeken en gaan we het proberen of het aan de praat is te krijgen.
Als je toch wilt proberen de nieuwste BC versie erop te krijgen zodat die werkt, dan kun je een sessie bij me boeken en gaan we het proberen of het aan de praat is te krijgen.
Marco